Bengalo

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: KY1021
Artikelnaam: Bengalo[CAT1]
Bruto Gewicht: 0,40 kg
Netto Kruitgewicht: 20 gram per stuk (totaal 100 gram)
Aantal per verpakking: 5 stuks
Effectomschrijving: Bengaals vuur in 5 heldere kleuren
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 36/5
Tijdsduur: ...
Adviesprijs: €5,49

china_red_2020_bengalo.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg benieuwd naar deze set. Prijs vind ik erg netjes iig, van dit soort spullen kunnen er geen genoeg zijn.

Heel eerlijk, ik vind ze een beetje magertjes en dus wat tegenvallen (op basis van deze close up video).. De 1,5 minuut is uiteraard wel weer erg netjes.

Volgens mij wordt dit wel een toppertje in de straat. Heel gaaf als ondersteuning van een deel van je show, maar ook los denk ik dat ze heel wat kleur zullen geven aan je omgeving.

Had hier net iets meer van verwacht afgaande op de beelden. Misschien was mijn verwachting iets te hoog, met de Funke Bengalfeuer Mix in het achterhoofd die de lat wel heel erg hoog hebben gelegd. Aan de andere kant kan het beeld wellicht ook wat vertekenen door de instellingen van de camera, want de groene lijkt na een seconde of 40 meer naar het geel te gaan en de gele neigt meer naar oranje vind ik. Het lijkt hier te gaan om een soort ijsfontein variant, zonder lont, is weer eens wat anders. Prijs is keurig en neem tijdens de verkoopdagen zeker een doosje mee bij het plaatselijke China Red verkooppunt.

Had hier net iets meer van verwacht afgaande op de beelden. Misschien was mijn verwachting iets te hoog, met de Funke Bengalfeuer Mix in het achterhoofd die de lat wel heel erg hoog hebben gelegd. Aan de andere kant kan het beeld wellicht ook wat vertekenen door de instellingen van de camera, want de groene lijkt na een seconde of 40 meer naar het geel te gaan en de gele neigt meer naar oranje vind ik. Het lijkt hier te gaan om een soort ijsfontein variant, zonder lont, is weer eens wat anders. Prijs is keurig en neem tijdens de verkoopdagen zeker een doosje mee bij het plaatselijke China Red verkooppunt.

Je zegt precies wat ik denk. Door de Funke variant 'vallen ze tegen' maar ik vind ze zonder vergelijkingsmateriaal wel gewoon super voor F1. Tijdsduur is echt dikke prima en de kleuren lijken me fel en gewoon goed gelukt. Funke is een dikke 10 maar deze zijn ook gewoon goed!

Back
Bovenaan