Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kijk uit naar wat nieuwe producten als Pretty Hardcore en Temptation willow, maar ook zeker naar wat bewezen toppers als de colorfull city en de big loud & proud. Ook weer heel veel zin in de Cairo Crackling!

Van cakeboxen/compounds zal dat de Escape from Hell en de Tres Elementos zijn :cool:

Van cakes zal het de Cairo Crackling, Sydney Cialfir en de Bloody Ardi zijn

Die temptation willow ben ik heel erg benieuwd naar, evenals de proud mary want dit wordt mijn eerste grote waaier bak. Kwa cakes ben ik vooral benieuwd naar alle 30mm cakes. Heb heel veel nog nooit gehad dus kijk onder andere uit naar yellow river, dekoy, sun warrior en neon ghost maar buiten 30mm om ook de turbo display box

kijk heel erg uit naar de Avalancha van St8ment en Van lesli/volt de Scuba.. heel erg benieuwd hoe die het hier in de straat gaan doen

Temptation Willow, de verwachtingen hier zijn enorm hoog en heeft veel waar te maken denk ik, verder de pravda shells

Na het staart filmpje te hebben gezien van de 1.2" Temptation Willow/ Big Booster kijk ik hier wel enorm naar uit zeg, wat een bak.

Ik kijk het meest uit naar de blue maroon, ondanks dat er witte blink bij in zit, lijkt mij dit echt een hele gave bak!

Ik kijk het meest uit naar de Double Whammy van Evo, maar de 400 shots total display box staat ook erg hoog op m'n "hier kijk ik het meest naar uit-lijstje"!

Veel goeds gehoord over de katan special 4. Wel aan de prijs dit jaar, maar we gaan het zien.

Dat zijn dr enkele bij mij...
De event immortal gold, tropic snow en de whistling rainbow.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan