Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Naar welk product kijken jullie het meest uit? Is dat een bepaald nieuw product of een oude vertrouwde? En heb je een product die ieder jaar weer in je collectie hebt?

Triple X ( batch 2019)
De transbomber heb ik elk jaar in de collectie, blijft een leuke box voor een leuke prijs

Denk ook wel de Triple X, of de Corolla Blue van Funke. Ook de Golden Illusion van Vuurwerkmania wil ik echt graag in actie zien.

Best veel eigenlijk:
- Sky Screamers 2.0
- Fall Out Zone
- X-treme Tsunami
- Oman
- The Legend
- Mythologie Display box
- Triple X
- Transbomber Champ. Ed.
- Strong Celebration

venom
no name b
reflection 1
refelection 2
lockdown
meltdown
Alle alpha producten
Dit zijn allemaal dingen die ik nog niet heb afgestoken maar waarvan ik echt goede verhalen heb gehoord.

W triple layer.
triple x

Te veel om op te noemen. Dit jaar haal ik het grootste deel van mijn collectie in Duitsland. Van de Funke-producten weet ik natuurlijk dat het genieten wordt, maar ik kijk vooral erg uit naar de producten van Kometa en Triplex, omdat ik daarvan nog nooit iets heb gehad.

Er is gewoon teveel vuurwerk te verkrijgen van top kwaliteit en dit maakt het samenstellen van de collectie ook steeds moeilijker. Elk artikel dat de afgelopen jaren in de collectie heeft gezeten is met grote zorgvuldigheid uitgekozen, waardoor ik naar elk artikel uitkijk en maar moeilijk een keuze daarin kan maken.

Begin dit jaar kwam ik in een webshop ineens de Yellow River van Pangu nog tegen en het bleek om de 2018 batch te gaan, die ik tijdens de jaarwisseling van 2019-2020 ook heb gehad. Ik wist niet beter dan dat deze topper in 2020 uitverkocht was bij de betreffende winkel, maar kennelijk is er een order of misschien zijn er wel meerdere orders geannuleerd waardoor de Yellow River weer vrij kwam. Ik kon mijn geluk niet op, want dit is één van mijn favoriete cakes, ongekende kwaliteit, prachtige volle boeketten van dat schitterende glitterende goud, een geweldig tempo met een versnelling in het midden... Kortom, alles klopt gewoon. Dus toen ik de bevestiging van de bestelling binnen had, was dat wel even een geluksmomentje. Ik kijk er dan ook enorm naar uit om deze topper ook dit jaar weer in de straat te kunnen bewonderen.

Een lontje aan steken sowieso kijk ik heel veel naar uit.

Deze producten kijk ik zeker extra veel naar uit:
Triple X
The Scream
Splitting Rainbows
Heaven from Hell

Zijn wel meerdere producten maar vooral de volgende 3:

-Transbomber Champions edition
-Triple X (2019)
-Magnum Mythology box

ik ben echt benieuwd naar de funke cakejes zoals de funkenweide enzo ook al heb ik ze al een keer mogen bewonderen maar alsnog haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan