Alles wat ik nog ga bestellen van Funke, vorig jaar overtrof de fermata 100A alle cakeboxen en cakes. Iedereen schreeuwde en vroeg waar de box vandaan kwam

De boeketten waren geweldig kwa spreiding en de kleuren niet terug te herkennen in welk ander product dan ook. Ook de knal van de burst was super.
Er zijn zoveel dingen waar ik naar uit kijk, door omstandigheden zijn sommige momenten verpest. Ben van mening dat je sterk moet staan in NL om nog van alles te genieten. De 25kg regeling,buren,nieuwe wetten. De media die iedereen gek maakt in hun hoofd... heb al meerdere malen gedacht aan een viering buiten NL.
Zou leuk zijn om dat een keer te organiseren met meerdere freaks... muziek,eten erbij. En veel verschillende producten.
Ik vind het moeilijk dat ze van alles verbieden wat niks oplost. Mensen die vuurwerk naar politie gooien of slopen. Of te gek ermee doen horen een goede straf te krijgen... niet dat ik zelf zo heilig ben maar ik heb nooit verkocht,gesloopt of gestunt naar mens of dier. En politie ziet heus het verschil wel... Er kan genoeg gedoogd worden ! Van shells tot nitraten.. maar er is nu al zoveel verpest dat het lastig terug te draaien is.
Genieten gaan we zoiezo! En goed ook... alleen de lol is er behoorlijk van af. Al dat sneaky gedoe.