Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerder de grote boxen genoemd, maar ik kijk ook echt uit naar het vele kleine vuurwerk wat er dit jaar op de markt komt. Lekker in alle rust van genieten met vrienden en de kids.

Noice Barrel
Wreckling shot
Fast Bastard
Phantom

Dat soort spul, wil ik flink van inslaan dit jaar.

Naar de shots of anarchy, mede doordat hij in niet veel lijstjes voorkomt.

Ik ben daarom benieuwd of die wel degelijk gaat presteren, mij lijkt tie dik:D

Ik kijk uit naar alles wat al genoemd is maar ook de Neon Ghost nieuwkomer. Ik heb deze zelf niet maar hoop dat die rode strobe in de straat ook zo mooi werkt.

Heel benieuwd naar:
- Nova
- Giant Soaring Tails

En kijk heel erg uit naar een paar 'good old' producten die ik nog heb liggen:
- Ghost King
- Wasp
- Salute Cake 2

Een mooie multicolour compound box. Welke het moet worden ben ik alleen nog niet over uit. Suggesties anyone?

Alles wat ik nog ga bestellen van Funke, vorig jaar overtrof de fermata 100A alle cakeboxen en cakes. Iedereen schreeuwde en vroeg waar de box vandaan kwam :) De boeketten waren geweldig kwa spreiding en de kleuren niet terug te herkennen in welk ander product dan ook. Ook de knal van de burst was super.

Er zijn zoveel dingen waar ik naar uit kijk, door omstandigheden zijn sommige momenten verpest. Ben van mening dat je sterk moet staan in NL om nog van alles te genieten. De 25kg regeling,buren,nieuwe wetten. De media die iedereen gek maakt in hun hoofd... heb al meerdere malen gedacht aan een viering buiten NL.

Zou leuk zijn om dat een keer te organiseren met meerdere freaks... muziek,eten erbij. En veel verschillende producten.

Ik vind het moeilijk dat ze van alles verbieden wat niks oplost. Mensen die vuurwerk naar politie gooien of slopen. Of te gek ermee doen horen een goede straf te krijgen... niet dat ik zelf zo heilig ben maar ik heb nooit verkocht,gesloopt of gestunt naar mens of dier. En politie ziet heus het verschil wel... Er kan genoeg gedoogd worden ! Van shells tot nitraten.. maar er is nu al zoveel verpest dat het lastig terug te draaien is.

Genieten gaan we zoiezo! En goed ook... alleen de lol is er behoorlijk van af. Al dat sneaky gedoe.

Heel benieuwd naar:
- Nova
- Giant Soaring Tails

En kijk heel erg uit naar een paar 'good old' producten die ik nog heb liggen:
- Ghost King
- Wasp
- Salute Cake 2

Oeh, de salute cake 2 nog, dat wordt zeker genieten. Geweldige cake was het.

Ik kijk eigenijk uit naar m'n hele collectie maar met extra aandacht voor Shots of anarchy en triple x.

Moet zeggen dat ik erg uitkijk naar de nieuwe "kleine" spullen van eigenlijk alle importeurs. Ben heel benieuwd. Ga wel even speciaal hiervoor een paar winkels langs om gewoon 1 pakje crackling rotjes oid te halen van de diverse merken. Toch even kijken of er nog verschil in zit.

Hier ook de Triple X 2019-batch. Eerste keer dat ik een grotere cakebox neem dus daar ben ik heel erg benieuwd naar!

Moeilijke vraag dit jaar. Dikste box is denk ik de Armageddon, maar die ken ik al. Ik kijk vooral uit naar wat bijzondere items zoals de sky screamer 2.0, nikishi superlight (zoek maar op) en de Erupter.

Eigenlijk kijk ik niet speciaal naar 1 product uit. Kijk er vooral naar uit om mijn jongens te zien genieten. Ze zijn weer aan jaartje ouder dus ze mogen dan ook weer wat meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan