Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ga je veel plezier van hebben! Puur kwaliteit.Ben erg benieuwd naar mijn Iskra spullen
Hardcore helium vond ik echt prachtig. Blue lion king ook zeker. Was een goeie verrassing gezien ik niet wist hoe die zou zijn.Ik ben erg benieuwd naar hardcore helium, atlantis lion en blue lion king
Hier ook voor het eerst wat van iskra, ook erg benieuwd naar. De zaplon en harpyie heb ik in bestelling staan.Ben erg benieuwd naar mijn Iskra spullen
Naar welk product kijken jullie het meest uit? Is dat een bepaald nieuw product of een oude vertrouwde? En heb je een product die ieder jaar weer in je collectie hebt?
Na vanavond moet dat toch wel de Crazy Hornet zijn.
Ik ben erg benieuwd naar hardcore helium, atlantis lion en blue lion king
Die hebben we ook besteld, een stuk of 4. Waarom "na vanavond"???
Zag een filmpje van de straat van de Blue Lion King bij weinig wind en als die zo is en de omstandigheden zijn zo dan is dit wel een enorme topper en ook een budgettopper. Ik zag 'm voor 90 euro her en der.
365 staat die nog.![]()
Ja het bericht was niet voor mijzelf bestemd hoor....Die zat al even in the pocket. Maar dank voor de tip toch!