Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Oh en dan vergeet ik nog bijna m'n "tribute to snowstorm 1.0" project.
1" perfect balance naar riakeo song dynasty.

Laatst bewerkt:
Dat wisselt, het ene moment kijk ik naar het ene product uit, een week later weer naar een ander product. Als het weer goed is kijk ik momenteel erg uit naar de Mei Tai Tailgate, 6 Elements of de oudere batch van de Colorful City. Morgen kan dat zomaar weer The Scream of de Wicked Whistle zijn…

Laatst bewerkt:
Dat wisselt, het ene moment kijk ik naar het ene product uit, een week later weer naar een ander product. Als het weer goed is kijk ik momenteel erg uit naar de Mei Tai Tailgate, 6 Elements of de oudere batch van de Colorful City. Morgen kan dat zomaar weer The Scream of de Wicked Whistle zijn…
Heb jij serieus de wicked whistle nog weten te scoren?

Moeilijke vraag, ook omdat ik nog niet mijn collectie compleet heb...

Kijk het meest uit naar Royal Tears in Heaven. Wilde al jaren de nano shot of Tournament box hebben maar nooit het budget ervoor gehad, dit jaar eindelijk wel! Dus ben Erg benieuwd naar de Royal Tears in Heaven (allemaal beetje zelfde boxen)

Een paar nieuwkomers waar ik erg benieuwd naar ben zijn Final chapter en The Last dance (private label VuurwerkPap). Op video lijkt het dat het de Toppers van de avond gaan worden qua effecten.

last but not least is het hopen dat ICB en Temptation Willow net zo goed presteren als dat ze voorgaande jaren hebben gedaan, hier ook eindelijk beide in de collectie.

Zojuist knoopje doorgehakt en de riakeo beauty, peking opera 100 en de marvellous erbij besteld, afgelopen jaar alle 500 grammers al gehad naar tevredenheid dus ben benieuwd naar deze bakjes 😉

Laatst bewerkt:
De gehele sensation serie ben ik benieuwd naar na alle goede berichten

Verder de freestyl madness van magnum en de riakeo producten die ik vorig jaar uit voorzorg (onterecht) links had laten liggen.

Heb de 3 "kleine" cakes van de pro xplosion lijn besteld. Als ik de productvideos zie die nu beschikbaar zijn kijk ik daar echt heel erg naar uit.

Back
Bovenaan