BurstDuo
VWC lid
Losse compounds voor in avond waar ik erg benieuwd naar ben:
1. Artificial Riakeo (toch besteld)
2. Coconut Bounty
3. Color Hypnose (durf hem niet na 00:00u te schieten. Of het is een flopper of een topper...).
Als onderdeel van de buurtshow na 00:00u waar ik erg benieuwd naar ben:
1. Extreme Fireworks Show (Snowdown variant).
2. Het oude project nog één laatste keer: 6x Splitting Red x2 tegelijk.
3. Yellow Submarine, nu van 20m afstand. De vorige keer stond ik er praktisch onder vandaar. Gevolgd door de Rysing Phyton van Funke.
4. 6x Disturbed tegelijk, x2. Ze duren ongeveer 30 seconden per stuk. Dus een minuut lang dik knallen. Deze als pre-finale in m'n buurtshowtje. De finale is 6x Cairo Crakling tegelijk.
En de rest is vrij "standaard" met compounds als de Freestyle Madness, Obsessed, Noi-Z en dergelijke. De al bestaande compounds zeg maar.
1. Artificial Riakeo (toch besteld)
2. Coconut Bounty
3. Color Hypnose (durf hem niet na 00:00u te schieten. Of het is een flopper of een topper...).
Als onderdeel van de buurtshow na 00:00u waar ik erg benieuwd naar ben:
1. Extreme Fireworks Show (Snowdown variant).
2. Het oude project nog één laatste keer: 6x Splitting Red x2 tegelijk.
3. Yellow Submarine, nu van 20m afstand. De vorige keer stond ik er praktisch onder vandaar. Gevolgd door de Rysing Phyton van Funke.
4. 6x Disturbed tegelijk, x2. Ze duren ongeveer 30 seconden per stuk. Dus een minuut lang dik knallen. Deze als pre-finale in m'n buurtshowtje. De finale is 6x Cairo Crakling tegelijk.
En de rest is vrij "standaard" met compounds als de Freestyle Madness, Obsessed, Noi-Z en dergelijke. De al bestaande compounds zeg maar.
Laatst bewerkt: