Mystery Flowers

In het filmpje van Jeroen van een tijdje terug gingen de fluiters tegelijk. Nu gaan ze 1 voor 1. De productie zal dus denk ik 1 voor 1 zijn. Ik vind beiden wel wat hebben. In ieder geval 2x besteld! :D

lijkt me een erg mooie cake als je er 2 besteld bij vuurwerk middenmeer krijg je hem voor 18 euro p/s

Even reclame maken, want dat levert mijn goede doel weer vuurwerkbrillen op, 30% korting in Amersfoort bij Riezebos (als je tenminste voor € 50,- besteedt).

Op het filmpje van Royal komt deze cake naar mijn mening minder goed uit de verf dan op de demo filmpjes. Een keer geen grandioos Chinafilmpje!

Deze komt er dit jaar bij mij in, leuke combinatie met die fluiters voor een mooie prijs!

De fluiter zijn zeer fijn voor de oortjes. Zitten deze misschien ook in de Whistle Blower, Royal?

Anders hoop ik dat ze nog als stand-alone effect terug komen in een cake komend jaar. Heerlijk.

Vind deze toch wel wat hebben, gok dat dit het goed gaat doen in de straat :D

Vooral de fluiters tussendoor.

Zat zo voor de laatste dingetjes steenbergen nog eens te bekijken en kwam deze tegen. Als scream/fluit freak is dit toch wel een must to have. Klein puntje: 3-Traps fluiters hadden in een Salvo van 5 gemogen:D.

Net als de Galaxy Collision van Royal een aparte vorm van deze cake. Een korte middelste rij. Ben benieuwd hoe deze presteert tegenover de Earcatcher.

DSC02584.jpg

Erg mooie en speciale cake in de straat tussen al het andere geweld. Mooi rustig tempo en harde fluiten. In combinatie geschoten met de 3-Stage Whistling van Crown. Erg coole combinatie. :)

DSCF5833.jpg

DSCF5836.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan