Muziek

Enigma - Return To Innocence
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Enigma - Morphing tru time
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Enigma - Gravity of Love
+ YouTube Video

Pink Floyd - Keep Talking
+ YouTube Video

Pink Floyd - Learning to Fly
+ YouTube Video

Pink Floyd - Comfortably Numb
http://www.vimeo.com/7973361

en zo kan ik nog wel ff door gaan:D

Ik luister zelden Dubstep. Niet omdat ik het een vreselijk genre vind, maar meer omdat er weinig goeie dubstep is. Ik kan eigenlijk naar alle soorten muziek wel luisteren.

Maar goed, ik vond deze er toch wel uitspringen. Erg lekkere track! :D Die clip is ook geniaal.

+ YouTube Video

Ik weet niet hoe je filmpjes plaatst zoals jullie?
Ik weet het niet ik had hem gister gevonden na een vuurwerk en die stem met dat deuntje enzo echt super! serieus kippenvel! (normaal ben ik niet zo'n techno freak)

+ YouTube Video

EDIT: Filmpje zichtbaar gemaakt. Als je nu even je post "edit" kun je zien hoe dat youtube linken werkt :)

Laatst bewerkt door een moderator:
@baasie123, een mod zal het wel voor je aanpassen, hebben ze bij mij ook eens gedaan, wist ik eerst ook niet hoe het moest, en ook ik ben niet zo'n techno enzo freak, maar laatst tijdens een chat kreeg ik toch ook wel heel goede links door mbt trance, whats in a name, maar kan er heerlijk naar luisteren. Als het maar goed klinkt sta je toch overal voor open...

+ YouTube Video

@Shell-Martijn Ja hoop dat een mod het ziet xD.
En ja het blijft pakkend. ik ben ook helemaal geen fan van hardcore, maar is wel eens een goede bij geweest.

Back
Bovenaan