Muziek

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

oeh en the mist ...vette film trouwens.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en een wat snellere,maar wel prachtig soundje:bye:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
In mijn opinie het beste hardstyle nummer ooit :) Waar ik dan ook keer op keer kippenvel van krijg :)

+ YouTube Video

Vanaf +- 3 min kicken stuk!

Nou zal ik hier dan ook maar is wat neerzetten!

+ YouTube Video

Wanneer Thom plaats neemt achet de piano :D

+ YouTube Video

Vanaf 2 minuten :droolthum

Laatst bewerkt:
Zonder twijfel het thema van DE lijst der lijsten gedurende de laatste dagen van het jaar.
Heerlijke melancholische sfeer hangt er tijdens het luisteren, toewerken naar een climax op 31 december. Het aftellen voor de jaarwisseling begint voor mij dan ook officieel tijdens het klinken van het startschot van deze lijst.
Een jaarwisseling zonder dit radio-evenement is niet compleet. Eerst hadden we de oliebollen, de champagne en het vuurwerk... maar sinds ruim een decennium ook deze lijst...
Iedereen weet uiteraard waar ik het nu over heb: de radio 2 top 2000! Sinds het begin (inmiddels alweer 12 jaar geleden) staat deze aan tijdens het oliebollen bakken. Op elke deur hangt een lijst en in elke kamer waar een radio staat is deze afgestemd op de frequentie van radio 2. Op en top oud en nieuw gevoel als je het mij vraagt.
Linkje voor het thema, het nummertje wat mij elke keer als ik het hoor weer even terug brengt naar DE laatste dagen van het jaar :).
http://www.youtube.com/watch?v=-G4pbl530_s

ROWWEN HEZE.
dat vind ik echt geweldige kippevel muziek.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

en dan de laatste,persoonlijk het mooiste,het dweilorkest van ons pa was uitgenodigt om een liedje te komen spelen,met een bus met 60 man naar limburg,:D om 9 uur gegaan,om 2 uur snachts weer thuis:D en een geweldige dag gehad:D

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Tja ik ben echt een movie theme song persoon:

voor de film Sunshine:
+ YouTube Video

Voor de film Gladiator:
+ YouTube Video

Voor de film Once upon a time in America:
+ YouTube Video

Ik denk dat het bij de meesten totaal niet in de smaak valt, maar ik heb altijd even een kippenvel momentje als ik de volgende nummers luister (en dan niet op computerboxen):

http://www.youtube.com/watch?v=xz9YOHYiwnA
http://www.youtube.com/watch?v=VRzRSCRZweY

Ik luister niet alleen hiphop, maar ook veel Indie-Rock. Vooral het volgende nummer bezorgt mij keer op keer kippenvel. De eerste 50x luisteren dacht ik 'mwah...', maar tegenwoordig is het een van mijn favorieten!

http://www.youtube.com/watch?v=iMqXj-eVCjI

+ YouTube Video

Faithless God Is A Dj,zo mooi,bezorgd me nog elke keer kippenvel

+ YouTube Video

Jean Michel Jarre Oxygene Part 2,komt uit de jaren 70,de man was z,n tijd vooruit!

+ YouTube Video

Ayla Ayla,vorig jaar voor het eerst gehoord,trance op z,n best!

+ YouTube Video

Lenny Dee Forgotten Moments,voor mij een van de beste hardcore platen ooit gemaakt,zit emotie in,een plaat waar over na is gedacht.

Back
Bovenaan