Muziek

Metallica - Nothing Else Matters

So close no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trust in who we are
And nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they do
Never cared for what they know
But I know

Forever trusting who we are
And nothing else matters

But I know

I never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Never cared for what they say
Never cared for games they play
And I know (yeah!)

Forever trust in who we are
No nothing else matters.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij Nothing else matters was mijn eerste improvisatie gitaar solo, dus wel leuk om het zo terug te horen, het blijft een goed nr! Dit nummer hoor ik best vaak in de winkel, echter is dit volgens mij de versie van lucie silvas. Helaas is dit zonder awesome gitaarsolo!:p

Nog een topnr van DB:
http://www.youtube.com/watch?v=nMg80LiH_kY

Bij Nothing else matters was mijn eerste improvisatie gitaar solo, dus wel leuk om het zo terug te horen, het blijft een goed nr! Dit nummer hoor ik best vaak in de winkel, echter is dit volgens mij de versie van lucie silvas. Helaas is dit zonder awesome gitaarsolo!:p

Werkelijk kippenvel van dit nummer, staat niet voor niets bij de top 5 van de top 100 aller tijden
Als ik voor de heer moet verschijnen in mijn reis naar de eeuwige vuurwerkvelden is dit 1 van de 5 nummers die bij mijn uitvaart zal worden gedraaid

Het volgende nummer bezorgt mij niet alleen kippenvel maar ook tranen in de ogen. Susan Boyle deelneemster aan Britains Got Talent 2009.
Bij het opkomen wordt ze door het panel een beetje in de maling genomen.
Ze is natuurlijk al 47 en is zeker niet moeders mooiste.
Maar als ze begint ze zingen, gaat er wat gebeuren in de zaal, maar ook met mij, een prachtig gezongen lied: I dreamed a dream

movie

geweldig Fred.. super dit.
Hier krijg ik nu echt kippenvel van.. zoals al gezegd werd.. de bigest wake up call..
Veroordeel noooit of te nimmer iemand op zijn uiterlijk!!

Ook zo'n leuk nieuwkomertje waarbij ik steeds kippenvel krijg is de volgende:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Een hele mooie, en lange, versie van Wind of Change (live) door The Scorpions.
Blijft voor mij het nummer dat bij mijn papa (1957-2008) paste.

Kippevel muziek, heerlijk topic om door te bladeren/luisteren! Een paar mierentietjes plaatjes van mijn kant. Pervading Call - Destiny. Misschien wel de beste trance plaat van de afgelopen 100 jaar.. :wink:
+ YouTube Video

Dan even terug naar 1983, toen de grote metal bands van nu nog in hun luiers poepte. Motorhead - Back at the funny farm. Eigenlijk moet je dit live horen met 100Db gemiddeld.

+ YouTube Video

Enne, zet 'm knoeper hard! :)
Grtz, Roel.

Laatst bewerkt:
Even offtopic: Wat vinden jullie drietal mooie nummers voor een pyromusical en waarom?

Hier krijg ik kippenvel van:

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Dit is leuk, echter heb ik een nummer op m'n pc en ik weet niet goed hoe ik dit hier moet neer zetten.
Het is voor mij een vuurwerk gerelateerd nummer waarvan ik echt even uit mijn dak ga.
Op vpm zag ik ergens een show dat op de klanken van muziek ging, het betrof hier een mascleta.
Als je even door de straten loopt tijdens een mascleta en je neem het nummer van de slagerij van kampen "Other" in je hoofd als finale!!!!
Daar geniet ik van.
P.s. Als er iemand is die dit nummer hier kan delen.............graag.
Gr Wim

Dit is leuk, echter heb ik een nummer op m'n pc en ik weet niet goed hoe ik dit hier moet neer zetten.
Het is voor mij een vuurwerk gerelateerd nummer waarvan ik echt even uit mijn dak ga.
Op Fpm zag ik ergens een show dat op de klanken van muziek ging, het betrof hier een mascleta.
Als je even door de straten loopt tijdens een mascleta en je neem het nummer van de slagerij van kampen "Other" in je hoofd als finale!!!!
Daar geniet ik van.
P.s. Als er iemand is die dit nummer hier kan delen.............graag.
Gr Wim
moet natuurlijk zijn Fpm

Heerlijk nummer als je even alles moet leeghalen.
+ YouTube Video

Slaapliedje
+ YouTube Video

Toen ik dit liedje voor het eerst hoorde stonden we in de file voor de luchtmachtdagen. Precies dat moment vlogen er +-15 f16's over met een tankvliegtuig. Een kippenvel moment dat ik nooit meer vergeten ben, dat liedje dus ook niet.
Nooit de naam geweten maar was er laatst na een dag zoeken erachter gekomen.
Best knap met nog maar 3 woorden te weten.
+ YouTube Video

Ik kan het niet nalaten om tot mijn kippenvelnummers nummers van de Earring te noemen.
Uit 1973 The Vanilla Queen (9.16 min.) van het legendarische album Moontan.
Dagelijkse kost, nog steeds na 37 jaar. Vooral de finale bezorgt mij kippenvel

+ YouTube Video

Dit nummer van de film black hawk down echt fantastisch
+ YouTube Video

Deze van de film gladiator is ook geweldig
+ YouTube Video

Hier kan ook naar blijven luisteren fantastisch

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan