Muziek

Ik hou ook van klassieke muziek op zijn tijd.
Het volgende nummer van Johanne Pachelbel is mijn grote favoriet en die draai ik dan ook regelmatig.
Pachelbel Canon in D Major Perfect Version

movie

Als we het over klassieke muziek hebben vind ik Loise de Feu (the Firebird suite) van Igor Stravinsky ontzettend mooi:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vooral het stuk vanaf 7 minuten bezorgt mij écht kippenvel.

Staat aardig wat filmmuziek tussen, dan mag natuurlijk de muziek van American Beauty ook niet ontbreken ;) :
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Echt spacende muziek zit er in die film:tongue2:.

Trouwens laatst (voor de metal liefhebbers) een geweldige band gevonden, ben vol lof over ze; The Faceless.
+ YouTube Video

(voor degenen die dit niet uit kunnen staan, bij 2:00 zit er wel een gangbaar stuk :) )

Sinead O'Conner Nothing Compares 2 U
http://www.youtube.com/watch?v=9admxMAm0x0
Als ik nier na luister,Krijg ik altijd een brok in de keel,Een krachtig en emotioneel nummer

DJ Tiesto Theme From Norefjell DJ Jan & Cristophe Chantiz Remix
http://www.youtube.com/watch?v=skQIP3XcU7Q
Thijs Verwest wie kent hem niet,Dit nummer staat op de Innercity 1999 cd,De set die daar op staat is live,En zorgde voor een groot deel voor zijn doorbraak

ik moet je bijna helemaal gelijk geven, de 'magikal remake' van 'Theme From Norefjell' vind ik net iets beter. maar het origineel blijft ook favoriet.

Deze, bezorgt mij ook kippenvel. bekend van the X-factor van RTL4. op het moment dat de jury het toneel opgejaagd wordt.

+ YouTube Video

Sorry Jaco, ik heb het geprobeerd. Het lukte ook aardig tot 2:13. Toen kreeg ik kippenvel omdat dat geschreeuw niet om aan te horen is :bonk:

+ YouTube Video

Mooie stukken maakt die kerel, kwam toevallig bij z'n muziek terecht via dit :p :

+ YouTube Video

Heerlijk nummer zit eronder:wink:!

+ YouTube Video

slaat nergens op maar ooh zo grappig:p
+ YouTube Video

ook leuk.
man wat een foute muziek smaak:wink:

Laatst bewerkt:
+ YouTube Video

Klinkt raar dat ik dat nummer kies, maar die heb ik
eind 2009 steeds gedraait als ik niet meer kon wachten

Back
Bovenaan