Fire in The Night

heb hem nou al 2X gehad tijdens O&N en ik neem hem toch ieder jaar weer wegens de goede prijs voor een 16s cake en erg mooie uitwerkingen. ik blijf dat goud met blauw mooi vinden!

Een heerlijke pot!
2 verschillen de effecten zitten in deze pot die mooi uitgewerkt zijn.
Er zit niet heel veel variatie in, maar de effecten die erin verwerkt zijn prachtig.

mooie cake, echt een aanrader, heb hem gekocht voor 5,95 en dat was een fantastische prijs voor deze cake, die redelijk felle kleuren heeft en een schitterende compositie is van verschillende kleuren in 1 boeket echt een aanrader :D

5,95?wauw heb jij effe geluk
najah ik heb hem voor 12.50 gekocht, hier et filmpje;
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ook voor 12,50 vind ik het een mooie pot

Aanvulling voor startpost

post-1-0-70255900-1312798623_thumb.jpg

Artikelnummer: SL67
Artikelnaam: Fire in the night
Afmeting: 120x120x120 mm
Bruto Gewicht: 1200 Gram
Netto Kruitgewicht: 200 Gram
Aantal Schoten: 16 Schoten
Effectomschrijving: 16 Gedoseerde ontploffingen. Blauw met goud gecombineerde sterboeketten afgewisseld met sprankelende rode glittersluiers
Effecthoogte: 30 Meter
Tijdsduur: 30 Seconden
Kartoneenheid: 16/1
Richtprijs: €13,50

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze heb ik jaren terug voor 9,95 gehad. En dan nog korting erover heen :)

Eerst vond ik hem te duur worden, maar of dat nu nog zo is? Andere merken zijn ook flink in prijs gestegen, dus als deze niet bizar mee is gestegen in prijs, dan is dit een goede budgetpot.

Wel moet ik zeggen dat ik de indruk heb dat het product kwalitatief beter is geworden. In dat opzicht is het filmpje van Kaboom een goede actuele bijdrage. Op basis van dit filmpje, ben ik gaan twijfelen of dat ik hem wel of niet zou kopen. Van een NEE, naar potentieel interessant. Dat vind ik best een goede ontwikkeling.

Als iemand nou de adviesprijs van 2012 weet. Dat zal bepalen of dit echt potentieel interessant is of niet.

Iemand?

Deze heb ik jaren terug voor 9,95 gehad. En dan nog korting erover heen :)

Eerst vond ik hem te duur worden, maar of dat nu nog zo is? Andere merken zijn ook flink in prijs gestegen, dus als deze niet bizar mee is gestegen in prijs, dan is dit een goede budgetpot.

Wel moet ik zeggen dat ik de indruk heb dat het product kwalitatief beter is geworden. In dat opzicht is het filmpje van Kaboom een goede actuele bijdrage. Op basis van dit filmpje, ben ik gaan twijfelen of dat ik hem wel of niet zou kopen. Van een NEE, naar potentieel interessant. Dat vind ik best een goede ontwikkeling.

Als iemand nou de adviesprijs van 2012 weet. Dat zal bepalen of dit echt potentieel interessant is of niet.

Iemand?

Volgens de lijst hier 13,5.Dus een flinke stijging t.o.v de startprijs, maar gezien de kwaliteit van de effecten vind ik dat eigenlijk helemaal geen slechte prijs voor dit blokje, alhoewel goud een veel voorkomend effect is maar eigenlijk vrij zelden in deze prijsklasse.Zeker wel de moeite van het overwegen waard

Die startprijs dateert van 4 jaar terug. Voor het geld heb je twee schitterende kleuren in goud en blauw. Dergelijke combinatie kom je volgens mij niet tegen voor die prijs. Zal nog eens kijken of ik er ergens beeld van heb.

Back
Bovenaan