Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Man, man, wat een band. En wat blijft "blow your trumpets Gabriel" geweldig.
Iive zetten ze een geweldige show neer.Man, man, wat een band. En wat blijft "blow your trumpets Gabriel" geweldig.
Beetje late reactie, maar dat is dus precies hoe ik Beast in Black heb ontdekt, bij Nightwish in de Ziggo Dome.Heb Beast in Black een aantal jaar terug in het voorprogramma van Nightwish gezien in de Ziggo Dome. Best geinige muziek! Vond Ghost in the Rain het beste nummer:
Speelt die gitarist van Wintersun nu niet mee bij Megadeath nu Kiko daar weg is?Beetje late reactie, maar dat is dus precies hoe ik Beast in Black heb ontdekt, bij Nightwish in de Ziggo Dome.
Mijn favoriete nummer van hun is denk ik "End of the World".
---
De laatste paar maanden ben ik erg veel aan het luisteren naar het "nieuwe" album van Wintersun; Time II.
"Nieuwe" tussen aanhalingstekens, want de fans zaten er al 12 jaar op te wachten sinds Time I (oorspronkelijk bedoeld als 1 lang album).
Wel een erg mooi album moet ik zeggen.
En het laatste nummer, "Silver Leaves", is erg sfeervol.
Eddy.
Klopt! Teemu Mantysaari heet hij.Speelt die gitarist van Wintersun nu niet mee bij Megadeath nu Kiko daar weg is?