Muziek

Heb Beast in Black een aantal jaar terug in het voorprogramma van Nightwish gezien in de Ziggo Dome. Best geinige muziek! Vond Ghost in the Rain het beste nummer:

Beetje late reactie, maar dat is dus precies hoe ik Beast in Black heb ontdekt, bij Nightwish in de Ziggo Dome. :d
Mijn favoriete nummer van hun is denk ik "End of the World".

---

De laatste paar maanden ben ik erg veel aan het luisteren naar het "nieuwe" album van Wintersun; Time II.
"Nieuwe" tussen aanhalingstekens, want de fans zaten er al 12 jaar op te wachten sinds Time I (oorspronkelijk bedoeld als 1 lang album). 🤐
Wel een erg mooi album moet ik zeggen. :yes:
En het laatste nummer, "Silver Leaves", is erg sfeervol.

Eddy.

Beetje late reactie, maar dat is dus precies hoe ik Beast in Black heb ontdekt, bij Nightwish in de Ziggo Dome. :d
Mijn favoriete nummer van hun is denk ik "End of the World".

---

De laatste paar maanden ben ik erg veel aan het luisteren naar het "nieuwe" album van Wintersun; Time II.
"Nieuwe" tussen aanhalingstekens, want de fans zaten er al 12 jaar op te wachten sinds Time I (oorspronkelijk bedoeld als 1 lang album). 🤐
Wel een erg mooi album moet ik zeggen. :yes:
En het laatste nummer, "Silver Leaves", is erg sfeervol.

Eddy.
Speelt die gitarist van Wintersun nu niet mee bij Megadeath nu Kiko daar weg is?

Speelt die gitarist van Wintersun nu niet mee bij Megadeath nu Kiko daar weg is?
Klopt! Teemu Mantysaari heet hij.

En de bassist (Jukka Koskinen) en drummer (Kai Hahto) spelen nu ook bij Nightwish.
En de zanger/componist (Jari Mäenpää) was de eerste zanger (en gitarist) van Ensiferum.

Eddy.

Lekker stukje symphonic power metal. Met ook een erg lekker stukje instrumentaal halverwege. 👌

Rhapsody of Fire - On the way to Ainor

Eddy.

Back
Bovenaan