PyroRJ
VWC lid
Wachten tot ze weer gaan toeren, en dat is helaas voorlopig niet t geval. Absoluut de moeite waard om bij te zijn!!Dat is voor mij helaas nog niet het geval geweest! Wil er erg graag nog een keer bij kunnen zijn. Tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wachten tot ze weer gaan toeren, en dat is helaas voorlopig niet t geval. Absoluut de moeite waard om bij te zijn!!Dat is voor mij helaas nog niet het geval geweest! Wil er erg graag nog een keer bij kunnen zijn. Tips?
Heb ze inmiddels ook een keer of 8 gezien. Blijft top live. Laatste keer hier in het stadspark, lekker op de fiets heen.Dat is voor mij helaas nog niet het geval geweest! Wil er erg graag nog een keer bij kunnen zijn. Tips?
Absoluut een goeie coverband!! Komen best behoorlijk in de buurt en brengen ook een hoop show. Ook al meerdere keren gezien inmiddels hahaHeb ze inmiddels ook een keer of 8 gezien. Blijft top live. Laatste keer hier in het stadspark, lekker op de fiets heen.
Om ze te zien ben je toch afhankelijk van hun tour(schema). Misschien nog een tip: https://www.feuerengel.de/tour/ Dit is een goede coverband, touren dit jaar ook in Nederland. Tis niet de “echte band” natuurlijk maar daar is de ticketprijs ook naar. Je hebt wel een mooie avond met goede muziek.
Zeker, als je de show gewoon goed wil meemaken moet je op afstand gaan staan. Daarnaast moet je een keer de Feuerzone meemaken (de Golden circle). Rammstein is een van de enige bands die maar ca. 40 Euro meerprijs vraagt. Ofwel, 2x gaan als ze komen! Laatste gerucht is niet voor 2027 als ik het me goed herinner. Voor de Feuerzone zou ik een LIFAD abonnement afsluiten, dat is de fanclub en heb je bijna zeker Feuerzone tickets (en pre-sale). De Feuerzone tickets gaan zeer hard in de reguliere verkoop. Kosten voor een LIFAD abonnement zijn ca. 25 Euro per jaar. Daarnaast heb je speciale Merch voor LIFAD en (relatief lage) korting op de rest van de merchandise. Kijk vooral ook even op het Rammstein subreddit.Dat is voor mij helaas nog niet het geval geweest! Wil er erg graag nog een keer bij kunnen zijn. Tips?
Hier helemaal mee eens. Stond in Groningen op wat grotere afstand en dat is ook goed bevallen. Feuerzone was deze keer echt niet aan te komenZeker, als je de show gewoon goed wil meemaken moet je op afstand gaan staan. Daarnaast moet je een keer de Feuerzone meemaken (de Golden circle). Rammstein is een van de enige bands die maar ca. 40 Euro meerprijs vragen. Ofwel, 2x gaan als ze komen! Laatste gerucht is niet voor 2027 als ik het me goed herinner. Voor de Feuerzone zou ik een LIFAD abonnement afsluiten, dat is de fanclub en heb je bijna zeker Feuerzone tickets (en pre-sale). De Feuerzone tickets gaan zeer hard in de reguliere verkoop. Kosten voor een LIFAD abonnement zijn ca. 25 Euro per jaar. Daarnaast heb je speciale Merch voor LIFAD en (relatief lage) korting op de rest van de merchandise. Kijk vooral ook even op het Rammstein subreddit.
Ik stond er wel door LIFAD, is het echt ruim eaard wat mij betreft.Hier helemaal mee eens. Stond in Groningen op wat grotere afstand en dat is ook goed bevallen. Feuerzone was deze keer echt niet aan te komen
Man zo veel. Bestrafe Mich voor eenvoudig headbangen. Armee der tristen vind ik ook geweldig. Maarja, te veel om op te noemen. Luister overigens ook veel heftiger zooi, Rammstein is in die zin tam haha.Dank heren! Hier kan ik nu niet meer omheen, de reacties zijn overduidelijk. Ga alles in de gaten houden en me zeker even aanmelden @LIFAD. Wat is jullie favoriete nummer?
Ze hebben zoveel mooi spul van de oudere nummers Sonne (echt episch live) en rosenrot en van nieuwe album ook armee der tristen of angstDank heren! Hier kan ik nu niet meer omheen, de reacties zijn overduidelijk. Ga alles in de gaten houden en me zeker even aanmelden @LIFAD. Wat is jullie favoriete nummer?
Feuerengel vanavond in Groningen. Top avond!!Dat is voor mij helaas nog niet het geval geweest! Wil er erg graag nog een keer bij kunnen zijn. Tips?
Ben ik ook geweest. Voor een coverband dikke prima.Feuerengel vanavond in Groningen. Top avond!!