Muziek

Veel refixes van oudere nummers zijn bagger, maar deze refix vond ik echt om op te knallen.
Moest eerst denken van welk nummer is dit, maar toen het kwartje viel, was ik onder de indruk. Vernieuwend geluid en toch de oude sound goed vast weten te houden.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Veel refixes van oudere nummers zijn bagger, maar deze refix vond ik echt om op te knallen.
Moest eerst denken van welk nummer is dit, maar toen het kwartje viel, was ik onder de indruk. Vernieuwend geluid en toch de oude sound goed vast weten te houden.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oef.. zo'n klassieker en nog na moeten denken, lang uit de scene geweest:p

Zal maar even je geheugen verfrissen hiermee!

Oef.. zo'n klassieker en nog na moeten denken, lang uit de scene geweest:p

Zal maar even je geheugen verfrissen hiermee!

Lang nadenken. Dat moest ik ook toen ik hem hoorde haha!

Ook een goede refix. Minder dan het origineel, maar voor feesten van het format 'pussy lounge' een zeer goede plaat.

+ YouTube Video

Ja 3 steps ahead:droolthum vind het meestal een dikke aanfluiter als iemand zijn nummers mixed maar er zijn er bij die nog wel gaan ja.

Tnx STeef. Nou kom je met twee refixes aan die ik dan net een stuk minder vind dan het origineel.

Deze vind ik dan wel goed. Vooral ook doordat het origineel natuurlijk één van de bekendste classics is.

+ YouTube Video

Back
Bovenaan