ruttie-partyboy
VWC lid
Ik kan niet wachten! Ik hoop/denk dat mijn dvd bij de volgende levering zit!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dan nog even over je vraag mbt het papier om de rollen. Dit is een hele discussie op zich onder de dudes. Misschien moeten ze daar zelf een keer op inhaken (Roel? Marty?). Maar ik heb begrepen dat de matten minder snel "uitknallen" als je ze ingepakt laat. Dit geldt dan met namen voor de TB matten.
Cameo
Ik moet helaas nog even geduld hebben,postbode is beetje lui volgens mijMaandag avond al verstuurd maar heb nog steeds niks. najaa als ik hem morgen maar krijg dan kan ik het hele weekend genieten
![]()
Haha, ja op dat vlak proberen wij Edgar al een hele tijd op te voeden.Haha tja die vuurwerkbril.. staat Edgar de godganse tijd met zo'n bril, en dan gaat ie iets afsteken met een gewone aansteker![]()
Haha, ja op dat vlak proberen wij Edgar al een hele tijd op te voeden."Gebruik nou een jet-flame of een aansteeklont, zoals de anderen.";zeggen we dan. Maar op de dag zelf wil ie dan toch echt een aantal gewone aanstekers in zijn zak hebben. Heeft iets met vroegah te maken geloof ik.
Leuke reacties allemaal weer mannen, bedankt
Overigens heb ik vannacht opnieuw een flinke stapel dvd's de deur uit gewerkt. Betreffende orders hebben een update per mail gehad. We zijn nu "bij" tot de bestellingen van 4 oktober. Daar ga ik vanavond weer verder mee aan de slag. Alleen de volgende ordernummers staan nog even op HOLD omdat de betaling nog niet binnen is. Misschien kunnen de desbetreffende bestellers dit even checken?
VWM2010183-10 (1 okt)
VWM2010194-10 (1 okt)
VWM2010197-10 (1 okt)
VWM2010215-10 (3 okt)
Groetjes,
Cameo