Multicolor Rockets

ilvan

VWC lid
Artikelnummer: 5670
Omschrijving: 6 pijlen met multicolor boeketten.
Prijs: 10,00
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

foto:

Multicolur rockets.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit jaar heeft een vriend van mij ze gehad.
Erg leuke pijlen voor een klein prijsje.
Een best mooie uitwerking hebben deze pijlen. Hier haal ik er dit jaar wel 2 of 3 van:D

Inderdaad. Ik had dit ook niet verwacht van deze pijlen. Zeker als je nagaat dat proline geen goede reputatie heeft betreft pijlen.
Ik heb er een gefilmd, maar ik had ze zelf niet aangeschaft. Ik had andere pijlen uit die prijsklasse, vandaar.
Een vriend van me stak ze overdag en 's avonds af. Ik geloof dat de effecten wel alleen maar peony zijn, maar het zijn mooie grote peony's. Dus ik vind ze zeker het proberen waard!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oh en trouwens, kan iemand me vertellen of die fluit er bij hoort? Of dat het gewoon een babypijltje was die tegelijkertijd werd afgestoken. Dat maakt wel een heus verschil denk ik.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
De fluit heb ik bij deze niet gehoord, op het filmpje is ook wel te horen dat de fluit eerder gaat dan de pijl zelf.
Volgensmij is het gewoon een baby-pijltje.

kan iemand me vertellen of dit nou een goede vervanger is voor de steel hawk pijlen? heb zelf veel ervaring met steel hawk maar ik kreeg vorig jaar een vervanger voor deze pijlen dus heb ze niet kunnen vergelijken. iemand toevallig wel gedaan?:rolleyes:

Nouja, de steelhawk pijlen zijn Belgisch. Dat is een beetje appels met peren vergelijken, dus je kunt het niet echt als vervangers noemen. Maar qua kwaliteit zijn de steelhwaks wel beter lijkt me.:wink:

steelhawk was/is in nederland te verkrijgen en ze zijn 28 gram als ik me niet vergis dus snap niet wat dit met appels en peren vergelijken te maken heeft:bonk:?

Ochja.. Die waren inderdaad sinds kort in Nederland te verkrijgen, sorry dat ik daar even niet aan dacht.:wink: Maar de boodschap blijft wel hetzelfde; er zit misschien 15 of 20 gram in die multicolour rockets, tegenover 28 gram in de steelhawks. Dus als je dan vraagt of het een geschikte vervanger is, zeg ik nee.
Het is dan geen appels met peren vergelijken, maar je vergelijkt nu wel een kleine appel met een grote(re) appel.
Of zitten de steelhawks relatief gezien in dezelfde prijsklasse dan de multicolour rockets?

Ochja.. Die waren inderdaad sinds kort in Nederland te verkrijgen, sorry dat ik daar even niet aan dacht.:wink: Maar de boodschap blijft wel hetzelfde; er zit misschien 15 of 20 gram in die multicolour rockets, tegenover 28 gram in de steelhawks. Dus als je dan vraagt of het een geschikte vervanger is, zeg ik nee.
Het is dan geen appels met peren vergelijken, maar je vergelijkt nu wel een kleine appel met een grote(re) appel.
Of zitten de steelhawks relatief gezien in dezelfde prijsklasse dan de multicolour rockets?

ja bijna etzelfde qua prijs. steel hawk 1.6 per pijl en deze 1.5 waar ik ze haal dan.
daarom vroeg ik het ook even:).

erg grappige pijlen voor dat geld.
leuk om de voor avond mee op te vullen :)
dit jaar misschien weer een pakketje mee nemen :p

:bye:

Dit zijn zeker pijlen voor voor en na 0.00. We hadden deze en een ander pijlenpakket. Vergeleken met elkaar en met andere pijlen, deed het zeker niet onder voor elkaar. ;)

wat raden jullie eerder aan :
de multi colour rockets, of de rainbow pijlen?

Ik heb zelf geen ervaring met de Rainbow pijlen, maar aangezien dat kleine pijlen lijken te zijn (maximaal ter grootte van de Whisteling Thunder), verwacht ik dus niet echt daverende uitwerkingen. Goed genoeg voor overdag/in de vooravond, maar te matig voor de jaarwisseling zelf.
Naja, die ander heb ik wel gehad en daar ben k zeker over te spreken.

Ik raad je dus de multicolour aan.

Zoooo, ik had er hier 2 van. Ik heb er spijt van dat ik er niet meer had. Ze kwamen boven de Ninja I en Ninja II uit! Grote peonys/harde knallen en deze komt volgend jaar zeker terug!

Back
Bovenaan