Multicolor Rockets

Aardige pijlen voor dat geld. Heldere kleuren maar een redelijk klein boeket. Imperial van Wolff zijn een betere keus. Hier de Red Peony:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Vorig jaar gehad.
Ze zijn erg goed te doen voor ongeveer 10 uur.
Niet meer over te zeggen dan: ''Leuke pijlen''
Maar voor deze prijs? Aanrader!

Hier nog een straatfilmpje van deze pijlen (van vorig oud en nieuw)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Neem aan dat ze stuk beter zijn dan The Bag me grootste pijltjes ook dus lijkt mij goede start pakket ? :)

De effecten zijn zoals gezegd niet groot. De manier van opstijgen vind ik daarentegen wel leuk. Ze gaan alleen wat te hoog. De kleuren zijn wel aardig mooi, maar snel verdwenen. Het ligt eraan of jij hier 12 euro voor wilt neertellen.

Tja denk je dat een pro rocket pakketje van Orginal fireworks veel beter is. ( is omgelabelde lighyear. ( En deze staat bij andere dealer voor 8.50 in krant aanbieding. Als ik de afbeelding zo zie.

Inmiddels antwoord van andere dealer dicht bij mij waar ik niet gekocht heb. Die verkopen hem voor 8.50 bij losse verkoop. Daarvoor kan je toch geen miskoop doen lijkt mij ?

Voor 8.50 is dit een heel leuk pakket. Jaarlijks waren deze pijlen bij mij ook in de collectie te zien, erg leuk voor in de vooravond! :D

Voor Mij zouden dit de grootste worden die ik ooit heb gehad. xD ( Neem er denk ik gelijk 2 pakken van :)

Voor je eerste grote pijlen pakket is dit zeker een leuke beginner, ik neem aan dat je niet een al te grote budgetter bent (?) aangezien er voor 20 euro (2x 8,50 komt in de buurt nl.) betere pijlen pakketten te krijgen zijn.:wink:

Heb al voor 86 euries besteeds en kan niet meer dan nog 45 erbij doen. En zat te denken aan de LightYear maja die slokken nogal veel Budget op ;)

wat me wel is opgevallen in 2011/2012 is dat die pijlen stokken zwart waren
niet dat me het wat uitmaakt maar wel rare kleur voor zo pijl de lucht in te schieten
alsof het houts kool is haha

Blijven leuke pijltjes met, voor de prijs, goede uitwerkingen.
Verwacht geen mega boeketten maar blijft leuke om deze te stoken.

Deze pijlen hebben een nieuw uiterlijk:
5670gr.jpg

Back
Bovenaan