Multicolor Palms

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1888
Artikelnaam: Multicolor Palms
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1400gr
Aantal Schoten: 100sh
Effectomschrijving: 100 shots profblok met XL palm effecten.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €139,00
Voorverkoopprijs: €129,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1888-MULTICOLOR-PALMS.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou niet erg zijn als deze op de Espada Palm display box lijkt, met een kleine aanpassing van kleuren ben ik al tevreden. Espada was een topper.

Jammer dat het palms met peonies zijn, en geen ware multicolor palms zoals in het begin van Shots Of Anarchy. Dat blijft dromen.

Dat gezegd hebbende; er zitten mooi dikke palms in, wat leuke (blink) peonies erbij... Ik vind 'm best erg mooi :thumbup:

Laatst bewerkt:
Dit betreft een omlabeling / vernieuwing van de espada palms display box.
Alsnog een mooie box, enkel een slag duurder dan de hierboven genoemde box

WaarWas 2-3 mullticolour wordt verkocht zie ik op de foto's gewoon "Espada Palsm" staan. Ik neem even aan dat ze identiek zijn dus.Was voor Corona voor 50-60 euro te krijgen heb ik vernomen. Ik vind het wel een aanrader, maar niet voor > 100 euro.

WaarWas 2-3 mullticolour wordt verkocht zie ik op de foto's gewoon "Espada Palsm" staan. Ik neem even aan dat ze identiek zijn dus.Was voor Corona voor 50-60 euro te krijgen heb ik vernomen. Ik vind het wel een aanrader, maar niet voor > 100 euro.
Zelfde gedachte, had hem standaard in de collectie. Voor €100 gaat deze er helaas niet meer komen

Ik dacht al, waar heb ik deze box eerder gezien? Idd, de Espada Palms. Kon die 2 jaar geleden ook kopen voor 59 euro, niet gedaan waar ik nu natuurlijk ontzettend veel spijt van heb. Het is gewoon een heel mooi doosje, wie weet kom ik deze wel een keertje tegen voor een mooi prijsje.

Ik dacht al, waar heb ik deze box eerder gezien? Idd, de Espada Palms. Kon die 2 jaar geleden ook kopen voor 59 euro, niet gedaan waar ik nu natuurlijk ontzettend veel spijt van heb. Het is gewoon een heel mooi doosje, wie weet kom ik deze wel een keertje tegen voor een mooi prijsje.

Espada palms bij mij ook meerdere jaren op de lijst. Uiteindelijk nergens meer kunnen krijgen. Deze voor 100 euro nog wel gezien dit jaar maar net wat te duur persoonlijk. Wellicht in de freak volgend jaar deze toch meepakken.

Back
Bovenaan