Multi Color Lines

Nadat ik deze had gezien bij een demo avond was ik verkocht, echt een top bak voor een prima prijs.

Het tempo van deze cake vind ik een sterk punt, zeer goed tempo. Het finale salvo met de fluiters is zeer lekker, fluit lekker lang door:)

Zéker geen miskoop voor 50euro

Ik vind hem te chaotisch en te druk. Daarbij zijn de effecten niet opvallend genoeg qua kleur, helderheid of vorm om er uit te springen. Wordt 'n beetje een soepzootje. Geef ik geen €50 voor uit!

Welke raden jullie mij aan als ik ruimte in mijn budget heb wil ik deze of de Exellent colour welke vinden jullie het mooist en waarom ?

:bye:

Welke raden jullie mij aan als ik ruimte in mijn budget heb wil ik deze of de Exellent colour welke vinden jullie het mooist en waarom ?

:bye:

Beide cakes schieten in eenzelfde soort tempo en hebben nagenoeg hetzelfde effect. Ik zou dus voor de Multi Colour Lines kiezen omdat die een fluitfinale erin heeft. Die zal ik dan maar eerst eens uit gaan proberen.

Heb 2 jaar de outblast gehad en wil dit jaar een zelfde soort cake maar niet weer de outblast. Komt deze redelijk in de buurt? Iemand ervaringen met beide in het echt?

Het verschilt volgens mij nogal in aantal schoten, kleuren, effecten en prijs.

Deze heb 20 schoten meer en is ong. 6 euro durder (Uit me hoofd dus corrigeer me als het niet zo is), maar ik denk als je echt een vervanger wil dit wel een leuke is.

Alhoewel ik de Outblast wel gaver vind!
Leukere finale, de finale van Multi Color Lines is apart maar vind die van outblast leuker.
En Outblast was volgens mij wat aggresiever.

Ik denk dat je gewoon filmpjes van beide potten achter elkaar moet afspelen en zelf moet beslissen.

Als je hem al 2 jaar hebt kun je nu eens wat anders uitproberen. Dit is wel een goed alternatief daarvoor of anders de Excellent Colours die ook heel erg goed is.

Dank beide, ik neem deze gewoon. Vind de outblast een gave cake. Maar wat nieuws heeft ook wel wat. En misschien neem ik ze allebei wel ;)

Heerlijke pot! Lekker tempo en veel blije gezichten gezien nadat ik deze pot had afgestoken. Zoals Robin al zei: het is je geld waard:wink:

mooie bak alleen de fluiters had ik niet op het einde maar liever op het begin gezien.

Geweldige film Danny, leuk dat je die hier even plaatst. Dit is wel dé reactie die bij deze cake hoort, vind het persoonlijk dan ook een absolute topper van Pro-Line, altijd succes met deze bak. :D

Back
Bovenaan