Mount Tai

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: GF-I-19-1
Artikelnaam: Mount Tai
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 237,5 gram
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: Big whirling silver wave tail (Silver Dragon Tail)
Tijdsduur: 15 - 17 sec.
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 25 mm tubes, 15 cm hoog
Kartoninhoud: 10/1
Richtprijs: € 16,95

pangu_fireworks_mount_tai_vuurwerkcrew.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou als je geen goede cake met een spin en boeket kan vinden 'gewoon' voor deze cake gaan en een andere cake erbij zoeken met hetzelfde tempo en een leuk effect. Ik denk dat de effecten dan groter zijn dan wanneer je een cake koopt met beide effecten ineen. Menig freak zou hier wel wat mee kunnen in hun showtje.

Helemaal met je eens, Lars, de goedkopere ietwat sneller variant van Broekhoffs 'spinning to blue'. Toppertje. Zzzjoef, zzzjoef, zzzzjoef :)

Deze is ook geweldig mooi.
Als de cake's ook echt zon in de straat presteren wil ik hier volgend jaar zeker wat van.
Dit is wel een pracht bak hoor, ook een goede prijs.

mount tai.

Ziet er goed uit, met zeer mooi label!

Bijlagen

• 20131228_180725.jpg
    20131228_180725.jpg
    160,8 KB · Weergaven: 0
  • 20131228_180716.jpg
    20131228_180716.jpg
    137,1 KB · Weergaven: 0
Let even op bij deze cake. Toen ik het papier van de bovenkant haalde zat er een kartonnen plaatje onder. Die had dus eventueel de tubes kunnen blokkeren. Was toch een vrij stevig stukje karton!

Hier ook weer een ander aantal gram op de cake tegenover de productfoto. 230,5 vs 275,5

Super mooie pot. Ik heb hem gisteren 2 keer tegelijk afgestoken plus 2 keer mount lu. Ik kan je vertellen dat je dan de hele lucht vol hebt! De hele straat stond te kijken

Prachtige cake dit! Lekker dikke spinners. Echt een eyecatcher. Valt goed op tussen al het peony/crackling geweld. Is net even wat anders.

Erg leuke cake die ook bij het publiek goed in de smaak viel.

Hier met een Duro als eindschot
Gefilmd met 2 camera's (1 met VVS, maar die geeft hem wel het beste weer)

Eddy.

Back
Bovenaan