Mortar Bomb

Ik denk wel dat ik ze op veilige afstand zet.

Ik heb er gisteren eentje afgestoken. De lancering ging goed maar hij kwam wel een stuk naar beneden voordat hij ontplofte, gevolg was dat het effect tot op de grond kwam. Goed uitkijken met deze dingen inderdaad.

Burst is heel hard. Boeket vond ik lastig in te schatten, aangezien die zo laag knalde kwam het uiteraard heel groot over:p

Had gisterenavond deze besteld en wederom een winkel die ze niet had..... Kreeg de Mad dog thunder XL ii aangeboden. Geen idee wat dit was maar voelde niet goed. Iemand enig idee wat dit is.
Gelukkig hadden ze nog star bombs van Diamond collection staan. Die maar meegenomen

Ik heb een vol karton besteld en gelukkig ook uitgeleverd gekregen, besteld bij vuurwerkland Steenbergen.

Mortar Bombs zijn trouwens hetzelfde als de Star bomb, dus je hebt ze min of meer wel gekregen :p
Dat dacht ik dus ook. Maar ze wilden mij een Mad Dog Thunder XL II aansmeren. Los dat ik bij Thunder niet aan sier dacht kon ik er niet eens iets over vinden. Ik vind dat een ondernemer best mee mag denken met een goede vervanger en ook uitleg kan geven waarom... Helaas was dit niet het geval

Even eentje getest. Doen het erg goed. Erg harde klap bij opstijgen en de burst. Heel groot en mooi boeket. Komt erg hoog en blijft even hangen in de lucht.

Even eentje getest. Doen het erg goed. Erg harde klap bij opstijgen en de burst. Heel groot en mooi boeket. Komt erg hoog en blijft even hangen in de lucht.

Dit was de goedkoopste 2inch single shot, dus denk prijs kwaliteit verhouding deze ook wel de beste.

kon ze hier voor 3,33 ps krijgen dit jaar idd, laatste jaartje dus heb meteen maar 4 kartonnen gehaald :angel:

Had vorig jaar 1 karton, gingen allemaal goed, geen enkele die te laag klapte oid.

Jammer dat ik deze niet meer had besteld. Heb er nog 1.
Waren op diverse plekken zeer goedkoop te krijgen en deze is toch wel een van de dikste.

Jammer dat ik deze niet meer had besteld. Heb er nog 1.
Waren op diverse plekken zeer goedkoop te krijgen en deze is toch wel een van de dikste.

Had hier een karton (24st) voor 40,- (was een systeemfout in een vulcan webshop), had ik er maar meer kartonnen gehaald :( deze waren geweldig!

Haha ja mooie prijs was dat. Ik kocht ze voor 3,33 per stuk en dat was ook al mooi aan de prijs. Ze zijn gewoon echt goed, lekker lomp groot boeket.
Heb er nog iets van 10 liggen.

Ik had hier ook een paar setjes van besteld maar ze hadden deze niet binnen gekregen. Kreeg singleshots van Maddog als vervanger aangeboden. Die wilde ik niet maar ik zag ineens dat ze ook Starbombs hadden staan. Ik gaf aan dat dat volgens mij dezelfde zijn maar hij had ze duurder geprijsd staan
Heb ze toch meegekregen. Leuke single shots met lekkere blink

Back
Bovenaan