Mortar Bomb

Star Bomb is inderdaad een uitloop artikel. Wel jammer had gehoopt op een hele nieuwe grote single shot op de Nederlandse markt.

Ben benieuwd hoe die is gegaan Ghost. Ik had er 5 van en vond ze helemaal te gek. Heerlijke knal en breed effect en dat voor 5e p stuk. Vorig jaar waren ze ook al heerlijk. Volgend jaar worden het er meer ,)

Mooie dingetjes.
Ik vond de burst vergelijkbaar met de Zena Shell kit en het boeket net zo groot of misschien net iets kleiner.

Volgend jaar zeker een aantal meer aanschaffen :)

Ziet er op film heel goed uit. Zena Shell Kit waardig.

Kosten dit jaar trouwens 10 euro voor 3 stuks bij de Vuurwerkbestelling.nl dealers! :handsup: Heb er 18 besteld :handsup:

Ziet er op film heel goed uit. Zena Shell Kit waardig.

Kosten dit jaar trouwens 10 euro voor 3 stuks bij de Vuurwerkbestelling.nl dealers! :handsup: Heb er 18 besteld :handsup:

Bij een bepaalde dealer zelfs maar 5 voor 3 stuks op dezelfde site.

Nr 73 op die lijst was altijd mn favorietje en nr 89 op die lijst

Maar kan het niet laten totaal totaal 30stuks halen dit jaarrrrr

Gloeiende gloeiende, deze dan ook maar mee naar een veld. Net als de Splitting Red en Johny Gevaarlijk... Straks sta ik de hele avond op dat veld...

Slecht, maar ging echt helemaal stuk bij die 1e. Het zal je maar gebeuren haha. Maar lijkt me haast een fout die je niet kunt maken lolz

Edit: zie net pas dat dat linker ding iets anders was. Dacht dat dat de Mortar bomb was:p

Slecht, maar ging echt helemaal stuk bij die 1e. Het zal je maar gebeuren haha. Maar lijkt me haast een fout die je niet kunt maken lolz

Edit: zie net pas dat dat linker ding iets anders was. Dacht dat dat de Mortar bomb was:p

hahahah ik dacht precies het zelfde :p

Had gisterenavond deze besteld en wederom een winkel die ze niet had..... Kreeg de Mad dog thunder XL ii aangeboden. Geen idee wat dit was maar voelde niet goed. Iemand enig idee wat dit is.
Gelukkig hadden ze nog star bombs van Diamond collection staan. Die maar meegenomen

Back
Bovenaan