Mortal

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7380
Artikelnaam: Mortal
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 80 schoten
Effectomschrijving: Dit is een dikke 80 schots compound cakebox, wat wil zeggen dat u deze vuurwerkshow in één keer aansteekt! De allergaafste effecten zoals gouden palmen, colourchange kleurveranderingen en schitterende blinkers zetten de buurt op stelten!
Kartoneenheid: .../...
Adviesprijs:
Adviesprijs 2023: € 169,00
Voorverkoop 2023: € 149,00
Onlineprijs 2023: € 139,00

O.a. te koop bij: WECOvuurwerk.nl

7380_mortal.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Had wel wat meer kleur,in de finale willen zien. Dat maakt het spannender,dan alleen crackling floss willows (Weet niet of dat het juiste effect is?)Maar leuke bak verder!

Zo mooie bak, ben benieuwd wat de prijs wordt. Kon wel eens een topper worden voor een goede prijs.

Schitterend begin van deze box, werkelijk geweldig. Maar hoe langer de box duurt des te minder ik hem vind worden. Waren die colourchange verder gegaan dan alleen in het begin zou ik hem hoe dan ook willen hebben.

Wat een mooie cakebox! Schitterende colorchange, maar ik kan nu even niet zien door de camera instellingen of het nou van blauw naar rood is of van blauw naar roze. Als het roze is dan komt ie er geheid in!

Ze moeten die blauw met rood cake apart gaan verkopen, wat een mooie cake. De rest, wel OK, maar vergeleken met die eerste SAAI.

Deze bak ook geschoten en heeft me positief verrast zoals eigenlijk alle GBV producten die ik had. Alle compounds van GBV waren prima. Zet hem voor dit jaar weer op de.lijst.

Deze ook gezien inderdaad, prima bak, die komt bij mij ook op de lijst voor komend jaar. Ding was groter dan ik verwachtte en dat geldt ook voor de uitwerking, deze schoot lekker door met flinke en mooie boeketten.
Helaas deze niet op film gekregen vanwege de regen, echt zonde!

Over deze box zit ik al een poosje te twijfelen. Vind hem mooi maar net iets te duur. Misschien in combinatie met wat vvv bonnen die ik ieder jaar krijg, toch maar eens de stoute schoenen aan trekken.

Was een topper op de demo in Brandwijk vanavond! De colorchange is echt fenomenaal uitgewerkt en spreiding enorm.

Back
Bovenaan