Moonwalkers [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

CDRHG

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Moonwalkers
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 23,9 gram per pijl
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 24,95

img_2395.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
zien er aardig uit, en voor nog geen 20 euro geen verspilling denk ik..
nou moet ik toegeven dat ik niet weg ben van de pijlen van N-G

Ik heb ze dit jaar ook gekocht. Ik heb de dummy's al gezien en het zijn redelijk dikke pijlen. Volgens mij heb ik een uitstekende koop gedaan....

p.s. Ik maak filmpje van de Moonwalkers, ik zal ook mijn mening er over geven als ik ze heb gezien!

Heb ze ook besteld, maar de pijlen niet groot en zeker niet dik! Maar aangezien het palmeffect is heb ik ze gekocht! ben benieuwd of het wat is!

Wel grappig hoe mensen zich mee kunnen laten slepen als iets goedkoper wordt. Het is nog steeds 4 euro per pijl en het zijn Next Generation pijlen dus ze zullen waarschijnlijk net als de anderen hoog opstijgen.

Dat zou idd goed kunnen! Maar laat me niet meeslepen hoor:). Mijn favoriete effect is palm dus ben gewoon benieuwd, verwacht er zelf neit veel van:p

Waren mooie pijlen! ben er zeer tevreden, aangezien ze er wat klein uitzagen! Schieten niet te hoog, en hebben een prachtig groot effect!

Erg mooie pijlen! Niet te hoog, mooie effecten! Dit jaar koop ik ze weer!

Heb dit forum een beetje in de gaten gehouden om te zien wat ik het beste kon kopen, n.a.v jullie reacties. Hierna meteen geregistreed om ook een reactie te zetten.

Grappig effect, al zou ik liever gaan voor 2* Rocket boom van Beko.

Zeker een van de betere pijlen van Lesli

het zijn echt super goede pijlen
niet te duur en een heel mooi effect,niet te hoog of mis. kwam dat omdat ikde pijlenstandaard niet recht had gezet en dat de pijl een beetje schuin ging

Met dit product heeft Lesli eindelijk een goed pijlenpakket op de markt gezet voor de Next-Generation collectie. Hopelijk zijn ze volgend jaar weer in de aanbieding, want 20 euro is een nette prijs voor de prachtige product.

ik zelf heb deze pijlen ook gehad en ik vond ze hardstike mooi deze pijlen staken bij ons in de buurt er met kop en schouder bovenuit

greetzz mat96matje

Eindelijk weet Lesli dan toch een goed pijlenpakket op de markt te brengen.
Perfecte uitwerkingen voor een lage prijs.. in de aanbieding. Voor de normale prijs weet ik niet of ik ze zou aanschaffen.
maar de actieprijs van zo'n 20euro per pakket, was het het zeker waard.

Back
Bovenaan