Moonwalker

Leuke doos voor een mooie prijs. Maar sla toch over, klappen mij iets teveel cr bakkies uit elkaar links en rechts.

Zeer mooie compound voor dat geld zeg. Mooie nieuw komer van CR. Gaat op de lijst.

Qua prijs natuurlijk geen verkeerd woord over mogelijk maar qua effecten vinnikum nogal inwisselbaar en onopwindend. Kan ook bijna niet anders voor die prijs.

prima box, in de voorverkoop waarschijnlijk ook nog 20%aktie eroverheen voor gratis koop je er twee voor nog geen €90

ANO vuurwerk hoopt er een slaatje uit te slaan zo lijkt het:
https://anovuurwerk.nl/artikel/700-moonwalker
700-moonwalker

Leuke doos voor een mooie prijs. Maar sla toch over, klappen mij iets teveel cr bakkies uit elkaar links en rechts.
Nah, valt wel mee toch? Bulldozer weet ik het van (vorig jaar goed mee weggekomen, nergens last van gehad met de omlabeling night ghost), verder nog veel andere?

Ik heb precies hetzelfde. Er is zoveel keuze, ik laat CR ook links liggen. Bij ieder product kan er natuurlijk wat fout gaan, maar als er binnen 1 batch meerdere knallen is dat natuurlijk een probleem. Er zijn natuurlijk bij veel cr producten geen problemen geweest, maar toch voelt het voor mij niet goed. Genoeg moois bij andere leveranciers te vinden.

De online prijs waarvoor die nu staat is bij mij 59,99 nu neig ik ernaar om er 2 mee te pakken, je krijgt zelfs 20% uitzoek korting, nu de hamvraag. wat zal ik voor die € 24 erbij doen? iemand suggesties?

De online prijs waarvoor die nu staat is bij mij 59,99 nu neig ik ernaar om er 2 mee te pakken, je krijgt zelfs 20% uitzoek korting, nu de hamvraag. wat zal ik voor die € 24 erbij doen? iemand suggesties?
Ik ben wel benieuwd naar de Time Machine.

Bij welke winkel krijg jij 20% uitzoekkorting dan? Hier in de regio is het een 'stuntprijs' artikel waar je geen 'gratis' vuurwerk bij krijgt.

Bij welke winkel krijg jij 20% uitzoekkorting dan? Hier in de regio is het een 'stuntprijs' artikel waar je geen 'gratis' vuurwerk bij krijgt.

O.a. in gelderland bij die toko met die grote kerstshow ;-) Er zijn er meer in de regio gelderland/overijssel waar het wel werkt.

Ik ben met deze een beetje bang voor een déja-vu net als vorig jaar met de Jayhawk.
Die viel uiteindelijk ook behoorlijk tegen ten opzichte van de productvideo.
Prijs/kwaliteit was oké, maar niet meer dan dat.
En aangezien deze Moonwalker nog minder kruit heeft durf ik er niet blind van uit te gaan dat de productvideo nu wel benaderd wordt.

Intratuin

Ik ben met deze een beetje bang voor een déja-vu net als vorig jaar met de Jayhawk.
Die viel uiteindelijk ook behoorlijk tegen ten opzichte van de productvideo.
Prijs/kwaliteit was oké, maar niet meer dan dat.
En aangezien deze Moonwalker nog minder kruit heeft durf ik er niet blind van uit te gaan dat de productvideo nu wel benaderd wordt.
Ik vond de Jayhawk nog niet zo slecht.. Maar ook wel voor de prijs, niet te vergelijken met een magnum blokje van 130 of zoiets. Ik had die toen met 40% korting op black Friday, dus rond de 55 euro.

Zo zie ik deze ook een beetje, een mooi koopje voor 60 met nog gratis vuurwerk uitzoeken.

Het is in deze tijd wel verleidelijk om zo'n blokje mee te pakken voor de prijs, en dat is natuurlijk precies de business case. Er zullen er wel veel over de toonbank gaan. Ik twijfel nog, want moet er ook nog speciaal voor rijden.

Back
Bovenaan