Moontan,Gerwin en Kruitsnuiver naar China

Helemaal toppie zeg!
Het lijkt me daar zo gaaf, de fabrieken bezoeken, oh god!
Mooiste wat een liefhebber kan meemaken is een reis naar China, het land van het vuurwerk.
Heel veel plezier daar en maak er iets moois van.
Iets wat jullie je hele leven kunnen koesteren.

Is natuurlijk een droom voor elke liefhebber om zoiets mee te maken.
Veel plezier daar en we kijken uit naar de verslagen die komen.

Erik,Fred en Gerwin. Ontzettend veel plezier daar. Zorg ervoor dat je geen sate waf waf te eten krijgt.

Ik wil daar ook een keer een kijkje gaan nemen. Maar helaas niet dit jaar, ik wacht met smart op jullie reportage. Veel plezier mannen!!

Heel veel plezier daar mannen. Ben benieuwd of jullie zelf ook nog een klein blokkie gaan schieten:wink: haha. (of meerdere)

Ik wens jullie heel veel plezier daar, maar ik denk dat dat wel gaat lukken. Hoppelijk zien en horen we veel van jullie verhalen om zo zelf ook eens een kijkje te kunnen nemen van achter de pc.

Een geweldige mogelijkheid om naar dat geweldige land af te reizen. En dan óók nog tijdens het chinees nieuwjaar. Pff lucky bastards.
Dat wordt 100K rollen stoken voor een 10tje haha. Ik had begrepen dat je daar het hele jaar door mag stoken dus dat komt wat dat betreft wel goed.
Heel veel plezier daar en film zoveel mogelijk. Dan kunnen wij ook mee genieten.

Lachen heren!

reizen naar china! daar kan ik alleen maar van dromen :p
dit is vast en zeker een droom die uitkomt!

wens jullie veel plezier daar!

Dat word een Geweldige ervaring! Voor elke Freak is dat de droom denk ik..

Maak mooie foto's en films voor ons thuis zitters en Geniet vooral daar!

Veel plezier gewenst!

Groeten Sven

Ik wil jullie onwijs veel plezier toe wensen en zoals al eerder gezegd, maak zoveel mogelijk foto's en video opnamen om ons als jullie straks terug zijn mee te laten genieten.
Jaloersheid is en slechte eigenschap, maar ik ben het best wel een beetje :D

Heerlijk zeg! Het is een droomwens van bijna iedere freak die in vervulling zal gaan denk ik.
Geniet ervan en houd ons op de hoogte! Maar dat komt wel goed las ik :wink:
Ben wel wat jaloers :p

Zoooo , dat worden 10 fantastische dagen !
Ik wens jullie ontzettend veel plezier toe.

ik wens jullie ook 10 ontzettende kruit ruikende dagen toe haha super dat jullie dit mee mogen gaan maken, en wat alle leden hier ook al zeggen kijk nu al uit naar jullie verhalen en film's! veel plezier!

Heren,

Echt oneindig veel plezier gewenst in het Chinese!
En als jullie in de fabriek komen waar de Vette Marja's gemaakt worden, willen jullie dan a.u.b. mijn welgemeende complimenten overbrengen voor het vervaardigen van deze geweldenaar!
En Evelien, Bedankt voor het ontwerpen/bedenken van deze gezette dame!

Bedankt namens ons voor jullie leuke reacties tot dusver.

De winkeliers die zo wie zo meegaan zijn :

ANO Vuurwerk (Anton en Marian)
Vuurwerk Vechtweelde (Douwe)
Top Vuurwerk Rotterdam (Dim)
Harten 4 Veenendaal

Lijst wordt in de loop van de tijd nog geupdated

Ik hoop het ook ooit nog eens mee te mogen maken, moet inderdaad het walhalla zijn en als je dan ook nog eens het Chinees Nieuwjaar weet mee te pakken... tja... wat kan er dan nog beter? :D:p

Ik wens jullie bij deze alvast ontzettend veel plezier, dat moet zeker gaan lukken, leuke groep ook waarmee jullie gaan.

VWC goes China!

Heel veel plezier daar in China jongens. Maak er een mooie 2e jaarwisseling van. Zal ongetwijveld helemaal goed komen daar.

Back
Bovenaan