Moonstone [Uitloop]

moonstonekp4.jpg

Artikelnummer: 930
Artikelnaam: Moonstone
Bruto Gewicht: 194 gr.
Netto Kruitgewicht: 21 gr.
Aantal Schoten: 1 Schots
Effectomschrijving: Single shot; crackling staart, burst, multi-colour sterren.
Tijdsduur: 4-7 sec.
Stijghoogte: 20-25 m.
Richtprijs: €.3,99
Verpakkingseenheid: 36/1
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem voor erbij gekocht, afgelopen jaarwisseling.
Gister dus ook afgestoken, in de vooravond. En er kwam een hoop meer uit dan ik had verwacht hoor! Ik dacht aan een normale crackling staart met zo'n miezer boeketje.
Maar dat viel me nog eens mee.:cool:
Een hele wolk van crackling en het boeket is niet klein te noemen.:) Best leuk voor 4 euro, hoewel hij natuurlijk minder goed is dan soortgelijke single shots.
:bye:

Zelf vind ik het echt een mooi dingetje voor 4 euro , ik heb hem vorige 2 jaren gekocht en ik ben van plan hem weer dit jaar te kopen.

heb heb 2 keer gehad, wel leuk er komt ook een ongelofelijke knal vanaf, mooie crackling en daar na een mooi boeketje. AANRADER!

aanrader kan ik het niet noemen maar deze is wel leuk om een aantal van te doorlonten!

hmmm als ze in doosjes van 6 voor 3 euro werden verkocht zou ik ze mischien wel kopen . maar voor 3 euro per stuk vind ik wel wat veel gevraagd

hmmm als ze in doosjes van 6 voor 3 euro werden verkocht zou ik ze mischien wel kopen . maar voor 3 euro per stuk vind ik wel wat veel gevraagd

Pff. Ze zij een stuk groter dan thunderking's ofzo, een cm of 20. Maar een doos van 6 voor 12 euro zou wel leuk zijn :rolleyes:

Vele boeketten die uit een cake komen ( maximaal 15 gram ) zijn groter uitgewerkt. Okee, je hebt een crackling mine erbij en een boeketje. Maar 4 euro is het dan echt niet waard. Voor 4 euro verwacht ik minstens 30/40 grams boeket. Die gewoon groot is uitgewerkt.

Deze is ooit heel goed geweest, praat dan wel over 6-7 jaar geleden meen ik.
Een gigantisch boeket en een harde klap.

Deze is ooit heel goed geweest, praat dan wel over 6-7 jaar geleden meen ik.
Een gigantisch boeket en een harde klap.

Dit heb ik ook zo ervaren, voor het laatst weer gezien tijdens 2009/2010 en ze waren toch flink veranderd.
Maar goed voor 1,99 wel weer het kopen waard!

Back
Bovenaan