Moonlight Festival

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: DC122
Artikelnaam: Moonlight Festival
Bruto Gewicht: 1,3kg
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 8 schoten
Effectomschrijving: 8 shots multishot maakt een prachtige muur van sterren met daarboven gekleurde regen van staarten en verschillende effecten
Richtprijs: 12.50
Verpakkingseenheid: 24/1
Foto: volgt
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én
bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
En weer zet Schuurmans een leuke multi-effect budget cake in de markt.
Jammer dat het maar een 8 schotter is, dubbele aantal had ook gemogen en dan ook voor de dubbele prijs wel.

Inderdaad een heerlijke budgetcake dit, ga deze zeker even opzoeken tijdens de verkoopdagen. :) Mooie prijs voor 8 schoten met goede effecten.

Zozo, hier zit wel kwaliteit in! Mooi uitgebalanceerde effecten met een grote omvang, dat zie ik graag! :yes: Lekker gevarieerd, en de boeketten blijven lang hangen. En voor deze prijs vind ik hem echt goed!

Ik was niet van plan om iets van schuurmans te kopen. Maar voor dit product rijd ik er graag even heen :) mooie effecten jammer dat het maar 8 shots zijn

Deze is dat tientje zeker waard!
Inderdaad jammer dat het maar 8 schoten zijn, maar zeg nou zelf; 8 schoten voor 10 euro met zulke uitwerkingen, mij hoor je niet klagen:D

erg mooi product. 8 schoten is wat weinig maar wat erin zit is wel geweldig mooi voor zo'n prijs. leuk gevarieerd potje voor een mooie prijs. kopen dus.

Prachtig potje, komt zeker op mijn lijstje. De boeketten zijn vrij groot, en de crackling mine is erg gaaf. Prima nieuwkomer bij Schuurmans.

Dit was wederom een topper tijdens de demonstratie. Kwam al vrij rap tijden de productendemo voor (wat betekende dat hij een lage prijs had) maar schoot als effecten er goed bovenuit in dit segment!

Deze komt er zeker als hij bij mijn verkooppunt verkocht word.

ook deze was 2 keer in mijn collectie te vinden afgelopen oud en nieuw. prachtige pot, mooie effecten, zeker een aanrader :holland:

ik heb meerdere goede ervaringen gehoord over deze cake. Wellicht dat ik er dit jaar eentje mee neem.

Heeft iemand mss een straatfilmpje of iets dergelijks? Laatst nog gezocht maar nog niks gevonden...

:bye:

Zeker weten dat deze er dit jaar weer bij zit.
Simpelweg een geweldig potje, voor (naar mijn mening) weinig geld.
Heb er zelf geen filmpje van, maar raad um zeker wel aan!
Wat me verwonderde, het ''potje'' is vrij zwaar en de boeketten zijn toch vrij groot.

dit is een hele mooie budget cake van diamond
de grote van de boeketten zie je niet vaak in dit soort kleine potjes
deze doe ik dit jaar zeker 2 keer in me collectie
Prima pot!

Goede budget cake, beetje afwisseling en erg georganiseerde schoten!

Mooie budget cake van diamond zeker een aanrader!

Back
Bovenaan