Moon Travellers 2.0

De plaatselijke Broekhof dealer wist vanmorgen vroeg te melden dat deze afgekeurd waren en dat hij zijn complete voorraad al terug gestuurd had...… maar ik kan er hier niets over vinden....morgen het volgende dorp eens proberen.....

De plaatselijke Broekhof dealer wist vanmorgen vroeg te melden dat deze afgekeurd waren en dat hij zijn complete voorraad al terug gestuurd had...… maar ik kan er hier niets over vinden....morgen het volgende dorp eens proberen.....

wowowow echt? wou juist morgen even langs gaan waar was dit ergens?

Zojuist bij een winkel verder op geprobeerd en ben nu ook in het gelukkige bezit van een zakje moon travellers 2.0

Ik heb ze vanmiddag ook nog kunnen kopen en er hingen nog maar 3 pakken en ben dus toen maar voor 4 gegaan om te kijken of dat er nog meer waren en blijkbaar ging er achter een kartonnetje open en dus zijn er nog 71 pakjes maar die zullen dan as, maandag beschikbaar zijn aangezien er morgen dus niet verkocht mag worden @ midden van het land pm me even mocht je willen weten waar! Afijn zo blij als een kind :D haha

Kijk uit dat je niet wordt opgrlicht door deze.. :bonk:

mmormlxlhi36.jpeg

Prima product. Blij dat er weer een soort van kleine vuurpijlen op de markt zijn. Babypijlen 2.0, maar eerder Flittering Whistle Rockets zoals ik ze ken van vroeger. Kwaliteit is goed, zeker beter dan bij de normale Babypijlen.

Goeie kwaliteit hoor; goed felle harde fluit voor z'n grootte, crackling knetterde lekker en allemaal keurig recht omhoog. Houe zo :thumbup:

Back
Bovenaan