Mook Middelaar 2011

Ik ga zeker bij deze show kijken en filmen!
Dit is de laatste jaren een show die zich kan meten met die een dag ervoor in Nijmegen.

Zijn er nog meer mensen die gaan kijken aan de Cuijkse of Mook & Middelaarse zijde?

werd er net ook op gewezen om naar deze show te gaan !
Maar mijn vervoersmiddelen zijn op vakantie :p, dus kleine kans dat ik die kant op kan gaan :-(

Gr stefan , de mensen die wel gaan en voor de bouwers hopelijk blijft het droog succes !

Zo we zijn vertrokken om de show te gaan voorbereiden.
Vandaag willen we al het materiaal op zijn plaats hebben zodat we ons morgen alleen met het vuurwerk hoeven bezig te houden.
Ik zal proberen een aantal foto's te uplouden van de bouwdag.
Ik hoop vele van jullie te mogen begroeten in Mook of aan de Cuijk zijde

Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben morgen ook bij deze show aanwezig , vorig jaar was het 'n erg mooi show .
ik ben benieuwd wat het dit jaar wordt , zal vast niet tegenvallen azuma kennende .

iemand die een postcode heeft ?

Thanks alvast

Je moet de cuijksesteeg hebben.
Bij de pont.
Cuijk uitrijden.
Doorrijden tot aan de Maas.
Niet bij het kanaal/dode arm.
En dan komt bij de Maas een t-spitsing richting Maas tegen.
Als het goed is, staat het vuurwerk rechts naast de weg.
Geen ponton dus. (wat ik wel dacht, dachten wij...)

Tip: ga aan de kant van Mook staan.
Cuijk is een stuk drukker.

Laatst bewerkt:
Donald,dieter & de rest van azuma natuurlijk, wat een show ! Mijn complimenten, mooie cakes/shells/watercakes, en die singlrshots wat een geweld ! Onwijs genoten, jammer van de rook, maar daar kan natuurlijk weing aan gedaan worden ! Dit was 1.45 uur rijden zeker waardt ! Nogmaals toppie gasten !!!!!

Donald,dieter & de rest van azuma natuurlijk, wat een show ! Mijn complimenten, mooie cakes/shells/watercakes, en die singlrshots wat een geweld ! Onwijs genoten, jammer van de rook, maar daar kan natuurlijk weing aan gedaan worden ! Dit was 1.45 uur rijden zeker waardt ! Nogmaals toppie gasten !!!!!

En waar blijft die film?:rolleyes:
Hehe, ben benieuwd, vooral ook naar het stukje single shots waar je het over hebt:)

Ook weer terug van Mook Middelaar dit maal wel gefilmt :)

was mooie show geschoten door Azuma, stefan's reactie verder boven zegt genoeg.

Was leuk je gesproken te hebben stefan :wink: vaker doen :)

hee mensen ben ook weer thuis vanuit mook en inderdaad wat steef ook al zij prachtige show gezien alleen een beetje jammer dat de rook een beetje bleef hangen moeder natuur was ons niet gezint vandaag denk ik maar heren complimenten voor de prachtige avond

hierbij mijn foto`s
1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

Een prachtige show gezien gisteravond!
Er werd gebruik gemaakt van veel diversiteit aan vuurwerk, mooie beelden en lekker breed geschoten. Complimenten aan de Azuma-crew en bouwers! :thumbup:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD

Ow ow ow nogmaals wat heb ik genoten ! je moet het er wel voor over hebben, bijna 4 uur rijden. 2 uur naar je bedje, half 7 eruit om je filmpje te renderen en up te loaden naar youtube.
maar als ik dit nu zo terug zie, weet ik waar ik het allemaal voor doe !

Back
Bovenaan