Time Rain Willow

sl87dx4.jpg

Artikelnummer: SL87
Artikelnaam: Time Rain Willow
Categorie: 200 grams cakes
Aantal Schoten: 15 Schots
Effectomschrijving: 15 knetterende goudkometen ontploffen in sluiers van knetterende gouden regen boeketten
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: 30 m.
Richtprijs: €19.95
Verpakkingseenheid: 12/1
Film:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Beko Vuurwerk B.V voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige pot. Hier kan ik nu echt van genieten.
Een 200 grammer met willows en knetters (time-rain, term kom ik wel vaker tegen, zeker een nieuw effect?)
Ik vind het een van de aanraders van dit merk.

Ja, echt een prachtige cake dit, kost totaal niet veel in vergelijking met andere cakes van andere merken, gewoon een supercake om erbij te hebben.

Categorie: 200 grams cakes

Heb hem dit jaar bij de collectie gehad en op de verpakking stond 195 gram :P

Was/is overigens een echte aanrader voor 19.50! :)

normaal gesproken vindt ik het effect willow erg mooi , maar deze variant erop vindt ik tegenvallen , maar ja dat is mijn mening .

Laatst bewerkt:
Ik vind hem ook wel tegenvallen de crackling overheerst hier en daar hou ik niet van maar dit is mijn mening.

:bye:

Tjah het zijn willows he. Die vind natuurlijk niet iedereen leuk. Zet er maar blauwe peony voor in de plaats of brocade crown met een silver spinning tail :D

Filmpje toegevoegd :)

Ik neem aan dat deze weer in de verkoop gaat aangezien hij ook weer op de demo is geschoten?

Aanvulling voor startpost

post-1-0-58930900-1312800782_thumb.jpg

Artikelnummer: SL87
Artikelnaam: Time Rain Willow
Afmeting: Ø150x185mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 195 Gram
Aantal Schoten: 15 Schoten
Effectomschrijving: 15 knetterende goudkometen ontploffen in sluiers van knetterende gouden regen boeketten.
Effecthoogte: 30 Meter
Tijdsduur: 30 Seconden
Kartoneenheid: 12/1
Richtprijs: €22,50

http://www.youtube.com/watch?v=YUdutCUvFgk

Nog steeds in de handel!

Zie dat het product al erg lang in de handel is en is ook al wat veranderd qua uitwerking geloof ik. Hier nog een goede video van mijn kant :D
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze cake werd gister bij de Vuurwerkhal geschoten. Hier staat het product bij Archief. Uitlopend? Opnieuw terug van weggeweest? Geen idee, maar de Vuurwerkhal heeft hem.

Boeketten waren klein. Té klein om er bijna anderhalve euro per schot voor te betalen.

Back
Bovenaan