Mook en Middelaar 16-07-2008

moontan

VWC lid
plaats : Mook en Middelaar
provincie : Limburg
wie : Global Trading Pytotechnics and Events GMBH
kaliber: professioneel
tijd : omstreeks 23.30 uur

Vuurwerkshow in het kader van de Vierdaagse van Nijmegen
Gelet op de veiligheid is het gebruik van waterbommen niet toegestaan

Lees verder besluit:
http://www.limburg.nl/upload/vergunningen/DB_08_12124.pdf

ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar deze show weet niet waarom maar ben wel benieuwd.
Even gekeken op google maps het ligt precies op de grens van limburg-noord-brabant.
Maar volgens mij kunnen ze hier toch wel een mooi kalibertje schieten, het is wel moeilijk in te schatten zo via google maps maarja.

Het is ook voor het eerst dat ik van deze vuurwerkbedrijf hoor dalijk even kijken of hun meer hebben geschoten ben benieuwd :bye:

ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar deze show weet niet waarom maar ben wel benieuwd.
Even gekeken op google maps het ligt precies op de grens van limburg-noord-brabant.
Maar volgens mij kunnen ze hier toch wel een mooi kalibertje schieten, het is wel moeilijk in te schatten zo via google maps maarja.

Het is ook voor het eerst dat ik van deze vuurwerkbedrijf hoor dalijk even kijken of hun meer hebben geschoten ben benieuwd :bye:

Gt Pyrotechnics is het zelfde als Azuma Fireworks - oftewel het oude Skylight of nog ouder MS vuurwerk.
zouden ze meer geschoten hebben ?? ik denk ut wel.
Dus niet meer vergeten he !!

Vuurwerk

Woensdagavond 16 juli vindt een vuurwerkevenement plaats in een weiland aan de Cuijksesteeg te Middelaar, ter hoogte van de oude veerstoep. Het vuurwerk wordt omstreeks 22.30 uur ontstoken en duurt tot circa 23.00 uur.

Proefsluiting pontonbrug

Op donderdagavond vindt de inmiddels traditionele proefsluiting van de pontonbrug over de Maas plaats. Militairen leggen rond 19.00 uur de brug bij de oude veerstoep in Middelaar. De openingsceremonie van de pontonbrug wordt uitgevoerd door de burgemeesters van Cuijk en Mook en Middelaar. Daarna kunnen belangstellenden via de pontonbrug de overzijde van de Maas bezoeken. Omstreeks 20.30 uur wordt de brug weer verwijderd. Aansluitend kunt u in de tent van Astrantia nog gezellig doorfeesten. Vrijdagochtend rond 07.00 uur wordt de brug opnieuw gelegd, zodat de duizenden Vierdaagsewandelaars vanuit Cuijk de Maas kunnen oversteken.

Indien u een kijkje wilt nemen bij het vuurwerk op woensdag of bij de proefsluiting van de pontonbrug op donderdag moet u rekening houden met een omleidingsroute voor autoverkeer vanaf Mook. Op de Cuijksesteeg ter hoogte van de brug/keersluis is een inrijverbod ingesteld. Het verkeer dat de evenementen wil bezoeken wordt omgeleid via de Meulenbroekstraat, Lambertusweg en Elzenstraat naar de Veerstraat. Deze maatregel is van kracht op woensdag 16 juli vanaf 21.00 uur tot 24.00 uur en op donderdag 17 juli van 17.00 uur tot ongeveer 22.00 uur. Aan het eind van de Veerstraat is een GRATIS parkeerterrein ingericht. Mede namens de hulpdiensten verzoeken wij u vriendelijk uw auto hier te parkeren. Zowel op de Cuijksesteeg als de Veerstraat is een algeheel parkeerverbod van kracht zodat de doorgang van hulpdiensten open blijft.

Back
Bovenaan