Vuurwerkfan.nl Oud en Nieuw filmpjes

Afcajax

VWC lid
Na enkele dagen hard knippen en renderen :p, is het me uiteindelijk gelukt om maar liefst 48 bruikbare Oud en Nieuw filmpjes online te krijgen van de afgelopen jaarwisseling.

Je vindt ze op m'n site:
http://www.vuurwerkfan.nl/frset_video/index.html
(en dan in het linkermenu bij Oud en Nieuw > Oud en Nieuw 07/08)

Veel kijkplezier :D en iedereen een fantastisch 2008 gewenst! :handsup:

Woow ik kon die site nog niet, echt een zieke site! En die filmpjes zijn ook gewoon perfect! :shocked:
Meer ken ik er niet over zeggen :rolleyes:

:bye:

Geweldige opnamen Patrick. Machtige bijdragen.
Je hebt je weer uitstekend vermaakt en daar laat je ons in meedelen.
Hardstikke bedankt hiervoor.
En jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Zullen bij voorbaat al weer leuke filmpjes zijn. Ik ga direct even kijken.
En als verwacht, leuke filmpjes, goede kwaliteit en wederom ook weer mooie montagen.

Heel netjes.

:bye:

Even off-topic maar wil toch even melden dat ik het toch een geweldig mooie site vind qua uiterlijk echt mijn smaak!

En de filmpjes zijn ook weer top goed gedaan met de fotos aan het begin van het filmpje en dan geweldige kwaliteit beeld!!!
Echt super jongen!

046 - Finale blok - 100s mixed blok, falling leaves, 25s chry crackling en aansluitend 36x nitrate thunder

wat is dat.. is dat 1 fucking blok??:shocked: waar haal je zoiets weg? damn:bonk:

046 - Finale blok - 100s mixed blok, falling leaves,

25s chry crackling waarschijnlijk de Bronbridge van alpeco

aansluitend 36x nitrate thunder Zal volgensmij ook wel een knalblok van BB of Zena wezen

Is volgensmij dus geen compoleet blok :)

aansluitend 36x nitrate thunder Zal volgensmij ook wel een knalblok van BB of Zena wezen

Beetje offtopic, maar de Nitrate Thunder is het nieuwe knalblok van original met titanium boeketjes: 16 shots voor 7,50. Er zijn dus voor deze afsluiting 3 kartonnen doorheen geschoten :shocked:

Topsite, topfilmpjes. Echt gewoon goed en het is weer is iets anders dan de gewone fora..

even ter verduidelijking , dat filmpje wat jullie bedoelen is 'n combo van : 'n 100 schots mixed blok (proffecionneel) , de falling leaves van broekhoff , de 25s fan shaped chry crackling van bonbridge en 36x nitrate thunder potje tegelijk (nieuw 16 schots knalblokje van original) .

Waarom heb je in hemelsnaam die Powerline pijlen aangepast? Als ik zou kijk, kwam dat het effect niet echt ten goede. Ik vind dat eigenlijk wel zonde.

Back
Bovenaan