Mooiste / beste siervuurwerk leverancier van NL

demaenor

VWC lid
Hallo mede vuurwerk liefhebbers....
Elk jaar schiet ik voor ong 2000 euro de lucht in 😁 vorig jaar rubro...jaar ervoor vuurwerk mania.
Nu de vraag wat vinden jullie met de demo's etc de beste tot nu toe voor dit jaar? Kan ik me weer gaan oriënteren en langzaam aan gaan bestellen.

Je mag me ook PB sturen.

Allereerst, als je zo'n groot budget hebt kan ik je aanraden om wat eerder in het jaar te bestellen. Rubro en Mania zijn prima importeurs maar kijk ook eens naar Evolution Fireworks of Pangu, die hebben heel mooie cakes en blokken. Ook vuurwerktotaal doet het elk jaar goed.

Ik zou voor de korting proberen 1 winkel te pakken. Maar wel met een breed aanbod. Maar ik ga er van uit dat je al lang genoeg hier kijkt en vuurwerk koopt om er het nodige van af te weten. Als je het kan vinden in je buurt zou je ook eens Heron kunnen proberen. Je hoort er niet zoveel van maar het is echt magistraal. En een combinatie zou helemaal gaaf zijn. Bijvoorbeeld van de merken Heron, Evolution, Pangu, vuurwerktotaal en zena. Ik vind het moeilijk om 1 de beste te noemen. Maar Pro-Line GBV/Weco noem ik wel met gemak de laatste importeur om naar te kijken. Misschien helpt dat ook. Pas bij die gaan kijken als je echt niks bij andere importeurs kan verzinnen :p

Mocht je echt alles van 1 importeur willen kopen dan raad ik je aan om een keer naar Evolution Fireworks en Pangu Fireworks te kijken. Beiden hebben veel toppers in het assortiment die in mijn ogen beter presteren dan de producten van Rubro/ Mania.

Toppers bij Evolution: Snowstorm, Winterstorm, Rambam 3.0, Solar Storm, Visions of Esctacy, Limited Edition 1, Dragon Box 2.

Toppers bij Pangu: Garden Party I, II en III, Colorfull City, Smash Box 1 en 3 en de Brasillian Box.

Als je voor 2000 euro schiet moet je toch ook wel beetje geïnteresseerd zijn in vuurwerk. Dus ik vind beetje raar bericht. Ik heb 2000 euro ik koop alles van mania, jaar erna ik heb 2000 euro ik koop alles van rubro. Jaar erna ik heb 2000 euro en ben nu wel benieuwd wat echt mooi is. Ik vind apart maar das mijn mening. Je kan ook met 2000 euro naar de plaatselijke Lidl gaan en die leegkopen.

Als je voor 2000 euro schiet moet je toch ook wel beetje geïnteresseerd zijn in vuurwerk. Dus ik vind beetje raar bericht. Ik heb 2000 euro ik koop alles van mania, jaar erna ik heb 2000 euro ik koop alles van rubro. Jaar erna ik heb 2000 euro en ben nu wel benieuwd wat echt mooi is. Ik vind apart maar das mijn mening. Je kan ook met 2000 euro naar de plaatselijke Lidl gaan en die leegkopen.

Wel in een doorgezakte bus vervoeren als je denkt dat je teveel hebt

2K = ongeveer 15 tot 20 boxen, of je koopt alleen grote boxen dan heb je er misschien 10 tot 12? Dan hoef je toch geen boedelbak te huren. Beetje fatsoenlijke auto red je het wel.

2K = ongeveer 15 tot 20 boxen, of je koopt alleen grote boxen dan heb je er misschien 10 tot 12? Dan hoef je toch geen boedelbak te huren. Beetje fatsoenlijke auto red je het wel.

Ik kan je zeggen ik kan geen 10 dikke blokken in me auto kwijt. 10 blokken van pakweg 200 euro dus met een beetje korting 10 keer de skyline van evo of de Sodom ofzo ik wil je wel zien doen. Stationwagen uitgesloten dan haha

Ik zou met zo'n budget toch echt een dealer kiezen die qua aanbod zeer divers is en ook nog eens meedoet met een freakactie. Met dat budget zien ze je graag komen en denk ik dat je nog meer kunt bedingen. Kijk maar eens naar de topics met winkels die aan freakacties meedoen, dan kun je echt een zeer mooi en uitgebreid assortiment samenstellen van diverse merken. Evolution en Pangu zijn zeer aan te bevelen, maar ik denk dat je wellicht ook kunt kijken naar de nieuwe compounds van Wolff en Rubro. Sowieso ook de Espada de Palms van Vuurwerkmania. Nogmaals, kijk eens goed rond want dat is toch het allerleukste wat er is op dit moment. :)

Zoals al eerder aangegeven, lijkt me dit een echt luxeprobleem...

Als je zo'n budget hebt, moet het toch ook wel bij jezelf kriebelen om de mooiste dingen op te zoeken en die te kopen.

Mocht je inspiratie nodig hebben, kijk dan eens bij de volgende links;

Inspiratie voor mooie cakeboxen/compounds; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ste-CAKEBOX-van-2017!&highlight=beste+cakebox

Freakshop in de buurt? https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?469-Vuurwerkwinkel-Acties-2018

Toch vast blijven houden aan spullen van 1 importeur? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?49394-WINNAAR-2017-Beste-IMPORTEUR-van-2017!

Mocht je een meer specifieke vraag hebben over een bepaald product, of twijfel je tussen 2 of 3 boxen, stel je vraag dan hier. Ik denk dat je dan een meer gericht advies zal ontvangen dan wanneer je vraagt om een complete bestelling voor 2000 euro; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...telling-vraag-het-hier-!&highlight=hulp+nodig

Weet uit ervaring dat zelfs bij zulke bedragen kortingen moeilijk moeilijk is.
Gratis pot of doos kan eventueel nog wel maar dan houd het op ook.
Vind het best schandalig eigenlijk maar goed dat is mijn mening.
En freaksites zou ik ook voor opletten vaak wordt er een adviesprijs weergeven van bv 200 euro en op de freaksite 100 euro terwijl de doos nooit nergens 200 heeft gekost en komt de reguliere verkoop online kost de doos ook gewoon 100 euro plus gratis vuurwerk al geld dit niet voor alle cakes maar zou wel goed uitzoeken.
Zelf vind ik de Geisha lijn ook mooie cakes hebben en zoals eerder gezegd Pangu en Evolution fireworks

En freaksites zou ik ook voor opletten vaak wordt er een adviesprijs weergeven van bv 200 euro en op de freaksite 100 euro terwijl de doos nooit nergens 200 heeft gekost en komt de reguliere verkoop online kost de doos ook gewoon 100 euro plus gratis vuurwerk al geld dit niet voor alle cakes maar zou wel goed uitzoeken.
Zelf vind ik de Geisha lijn ook mooie cakes hebben en zoals eerder gezegd Pangu en Evolution fireworks

Wel nee. Als je met €2000,- aankomt bij een beetje shop zijn ze zeker wél in staat om te kijken wat er mogelijk is. Vijf minuten in het winkelierstopic neuzen en je vindt genoeg shops die je met alle liefde helpen.

Ook is er met dat budget zat moois te scoren bij verschillende freaksites. Wie, wat of waar(?) dat bepaal je zelf op basis van mogelijkheden en smaak.

achja niet druk maken zal wel 200 zijn. 13 berichten met nauwelijks inhoud. Koop een straat pakket bij de welkoop dan heb je dit jaar weer aan ander merk. :p

Lijkt mij vrij normaal dat een freaksite de advies weergeeft, dit is gewoon wat ze door krijgen van de importeur.

FB_IMG_1538501528236.jpg

Zowieso bedankt voor alle berichten...
Misschien niet helemaal goed uitgelegt.
Tuurlijk ga ik naar demo's
Zoek ik hele avonden naar mooie producten.
En zit ik niet vast aan 1 en dezelfde importeur. Maar vaak mag je niet teveel kilo meenemen en daarom kies ik vaak 1 merk en in de buurt zodat ik paar keer heen en weer kan rijden....
Dit jaar zijn we met meerdere mensen die mee kunnen rijden en zit ik dus niet meer vast aan 1 locatie.

Ik werk op zee en heb daar bijna of geen internet dus ben soms een beetje beperkt in mijn zoektijd. Daarom vraag ik om informatie.
Bijgevoegde foto is een greepje uit mijn collectie van 2017/2018

Back
Bovenaan