Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou het dan toch aan een batch hebben gelegen? Je hebt waarschijnlijk geen idee of het de nieuwe betrof? Deze was echt steengoed voor de prijs en grote..Ik had denk ik te hoge verwachtingen door de al jarenlange uberhype. Prima cake, maar verder vond ik het niet heel bijzonder boeiend.![]()
Geen idee welke badge. Kwam bij outlet Pijnacker vandaanZou het dan toch aan een batch hebben gelegen? Je hebt waarschijnlijk geen idee of het de nieuwe betrof? Deze was echt steengoed voor de prijs en grote..
Zelfde bij mij... jarenlang gemist in de shops, maar las elk jaar wel de lyrische verhalen.Ik had denk ik te hoge verwachtingen door de al jarenlange uberhype. Prima cake, maar verder vond ik het niet heel bijzonder boeiend.![]()
Ik heb ze nu voor 2de jaar op rij gehad. Blijven heel goed, zeker als je bedenkt dat ze voor een eurootje of 5 te vinden zijn begin van het jaar. maar dat is mijn beleving. Zou graag een Monster Ride XL zien met 19 shots ofzo. En liefst dan ook nog 30mmZelfde bij mij... jarenlang gemist in de shops, maar las elk jaar wel de lyrische verhalen.
Dit jaar 2 geprobeerd. Zeker leuk, maar niet (veel) meer dan dat. Had er toch teveel van verwacht denk ik.