Monster Ride

Wat een pareltje is dit zeg! De forumleden die hier al jaren lyrisch over zijn begreep ik na het eerste schot al, complimenten! En wanneer de mogelijkheid zich voordoet om er een aantal te kopen next season komt er een kartonnetje!

2B66B64A-3DE2-404A-AD3B-5BFDDF0FBA5B.jpeg

Ik had denk ik te hoge verwachtingen door de al jarenlange uberhype. Prima cake, maar verder vond ik het niet heel bijzonder boeiend. 🤷‍♂️

Ik had denk ik te hoge verwachtingen door de al jarenlange uberhype. Prima cake, maar verder vond ik het niet heel bijzonder boeiend. 🤷‍♂️
Zou het dan toch aan een batch hebben gelegen? Je hebt waarschijnlijk geen idee of het de nieuwe betrof? Deze was echt steengoed voor de prijs en grote..

Zelfde bij mij... jarenlang gemist in de shops, maar las elk jaar wel de lyrische verhalen.
Dit jaar 2 geprobeerd. Zeker leuk, maar niet (veel) meer dan dat. Had er toch teveel van verwacht denk ik.

• Like
Waarderingen: GMP
Zelfde bij mij... jarenlang gemist in de shops, maar las elk jaar wel de lyrische verhalen.
Dit jaar 2 geprobeerd. Zeker leuk, maar niet (veel) meer dan dat. Had er toch teveel van verwacht denk ik.
Ik heb ze nu voor 2de jaar op rij gehad. Blijven heel goed, zeker als je bedenkt dat ze voor een eurootje of 5 te vinden zijn begin van het jaar. maar dat is mijn beleving. Zou graag een Monster Ride XL zien met 19 shots ofzo. En liefst dan ook nog 30mm :p

• Like
Waarderingen: 3xh
Back
Bovenaan