Monster Ride

Dit is dé hardloper in ons assortiment dit jaar.

1 probleem (waar ik Wolff morgen over ga bellen):
We hebben er nu al 212% meer van verkocht dan we hebben binnen gekregen, maar we krijgen niks meer binnen omdat hij bij Wolff ook al uitverkocht staat.
De vervanger is de Big Pleasure van underground. Totaal andere box natuurlijk en een voorverkoopprijs die €5,00 lager is dan de voorverkoopprijs van de monster ride die onze klanten betaald hebben..

Dit is dé hardloper in ons assortiment dit jaar.

1 probleem (waar ik Wolff morgen over ga bellen):
We hebben er nu al 212% meer van verkocht dan we hebben binnen gekregen, maar we krijgen niks meer binnen omdat hij bij Wolff ook al uitverkocht staat.
De vervanger is de Big Pleasure van underground. Totaal andere box natuurlijk en een voorverkoopprijs die €5,00 lager is dan de voorverkoopprijs van de monster ride die onze klanten betaald hebben..

Succes met het oplossen hiervan! Hoop dat het lukt.

2015-12-29 13.40.41.jpg
Sjit... dit is natuurlijk vonkoverslag waiting to happen. Wat zouden jullie doen? Klooien met folie of alle cakes op een lijn zetten?

Cakes een kwartslag draaien. Lont loopt door naar onderkant van de tube. Lang zat om de lengte van een cake te overbruggen.

Het viel me bij het doorlonten op dat deze cake was omwikkeld met metaaldraad. Goede kwaliteit dus! (kwam uit de panda fabriek)

Deze box vond ik (zeker voor zijn prijs) een leuke aanvulling. Leuke spinners, fluiters en effectjes.

Was een leuke cake.
Had alleen geen bescherming tussen de lontjes gedaan, waardoor de laatste 3 cakes praktisch tegelijk af zijn gegaan. Hierdoor wel een klein spektakel gekregen.

Absoluut een leuk ding voor die prijs. Ideaal voor een wat lager budget of in de vooravond. Duurt lang maar wordt door de diverse effecten niet saai!

En een straatfilm:

Die fluiterd maken deze box boeiend.
Stond je er 30 meter vanaf?.
Zullen de boekketen wel acceptabel zijn in de straat.
Hoe was de burst?

Zojuist afgestoken. Mooie afwisselende box. Die fluitende spinners zijn zeer goed. Wel kleeft er het risico aan dat sommige effecten na een spinner wat laag knallen en afwaaien. De effecten zijn niet groot, maar een groot deel was wel goed uitgewerkt. Voor de freakprijs een must have in de vooravond. De kinderen stonden te stuiteren. De finale dragon eggs waren lekker. Ook de gouden palmen op het einde waren beter dan ik had gedacht.

Impulsaankoopje... dat ken ik.. :D

Hahaha ik ken het ook, maar het is tegenwoordig zo makkelijk om snel een filmpje te bekijken voor dat je besluit iets te kopen :angel:

Nou is 40 euro trouwens een mooie prijs voor deze box. Hij duurt behoorlijk lang maar aan de andere kant zijn de effecten niet al te groot maar wel weer gevarieerd. Het is wat je zoekt en ik kan natuurlijk niet in zijn beurs kijken.

Back
Bovenaan