Monster Phoenix *NIEUW 2025*

Heel mooi deze, hoop dat deze voor een redelijke prijs hier in de buurt te krijgen is, dan wordt dit mijn afsluiter dit jaar om 02:00 uur 1 Januari met hier achteraan een Funke Whistling Waterfalls als afsluiting van de traditie:cry:

Mooi én langverwacht ,vindt het laatste deel het lekkerste, en had hem het liefst de hele 100 shots zo gezien ,chaos alom lekker bakkie 👍

Rebel 2.0 alleen stukken beter uitgewerkt .
Kijken of mn budget nog iets kan wijzigen
Krijg hier wel jeuk van, fijne bak hoor

Waarom stukken beter uitgewerkt? Komt toch nog altijd allemaal uit zelfde fabriek? Rebel is wel stuk chaotischer en schiet sneller, spectaculairder. Deze is wat netter en meer op opbouw van effect gericht

Waarom stukken beter uitgewerkt? Komt toch nog altijd allemaal uit zelfde fabriek? Rebel is wel stuk chaotischer en schiet sneller, spectaculairder. Deze is wat netter en meer op opbouw van effect gericht
Had zelf ook iets meer gehoopt die richting op vd rebel of de txb 265 ,maar alsnog een leuke aanvulling

Ik zou deze eerder als starter gebruiken, is ie wel ideaal voor rustiger met wat minder crackling ook, en de Rebel als finale jankbak.

Maar ik heb die van Pangu nog, dus deze niet nodig

Geen idee of t uit dezelfde fabriek komt.
En smaken verschillen gelukkig.

Bij de 2.0 video krijg ik t gevoel dat de fluit halverwege afgekapt wordt en idd chaotisscher.
Deze is voor mijn smaak gewoon een stuk strakker en met een fijne opbouw.

Leuke bak, had qua opbouw net iets meer mogen versnellen. Nu eerst het 1e stuk een beetje te traag waardoor het bijna saaier wordt.

Desalniettemin kietelt de fluit de oren wel goed.

• Like
Waarderingen: n4ck
Geen idee of t uit dezelfde fabriek komt.
En smaken verschillen gelukkig.

Bij de 2.0 video krijg ik t gevoel dat de fluit halverwege afgekapt wordt en idd chaotisscher.
Deze is voor mijn smaak gewoon een stuk strakker en met een fijne opbouw.
Voor lekkere ram Series knallen is de rebel wel weer heerlijk!

Back
Bovenaan