Monster Phoenix *NIEUW 2025*

Heb nog eens de video van deze vergelijken met de rebel 2.0. beide hebben wel iets unieks: deze duurt lekker lang en heeft vanaf cake 2 een andere toon huiler. de boeketten vind ik van de rebel dan weer sterker, alhoewel de vierde cake van de phoenix ook erg goed is. misschien dus maar beide aanschaffen. arme portemonnee:cry:

Ben nu ook wel klaar met wolff, zou geen grotere bestellingen meer doen, maar eind van de maand komt er wel weer 1 aan...bedankt hea... straks weer 2 maanden gezeik dankzij wolff met die nieuwe producten.

Jongens, ik mis het gezeik over de prijs. Vergeleken met de originele ROTP is deze prijs echt belachelijk hoog.

Maar alle gekheid op een stokje: wat een bak mensen! Dit is echt wel een must-have. En de prijzen die ik nu langs zie komen dubbel en dwars waard. Op de lijst ermee, en rap!

Jongens, ik mis het gezeik over de prijs. Vergeleken met de originele ROTP is deze prijs echt belachelijk hoog.

Maar alle gekheid op een stokje: wat een bak mensen! Dit is echt wel een must-have. En de prijzen die ik nu langs zie komen dubbel en dwars waard. Op de lijst ermee, en rap!
Dat valt mee, die kun je voor 30 vaak in een aanbieding kopen, deze voor 125

Vorig jaar bij feestje 1 van de laatste screaming vultures meegepakt voor 107.50 wn die was 75s.

Dan heb ik wel 125 over in het laatste jaar met 25s meer.

Gek hè, bij de Rebel voor 140 was t forum te klein

Back
Bovenaan