Pietje PYRO
VWC lid
Nee jij! Geintje we halen er allebei 2Deze moet je halen!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee jij! Geintje we halen er allebei 2Deze moet je halen!![]()
Doe het maar jochie!Typisch hoe ik in het mogelijk laatste jaar veel geld wil besteden aan huil-vuurwerk
Dan weet je in ieder geval waarvoor je hebt gewerkt toch?Daar gaan mijn zuurverdiende centen... deze moet er bij komen!![]()
Dat valt mee, die kun je voor 30 vaak in een aanbieding kopen, deze voor 125Jongens, ik mis het gezeik over de prijs. Vergeleken met de originele ROTP is deze prijs echt belachelijk hoog.
Maar alle gekheid op een stokje: wat een bak mensen! Dit is echt wel een must-have. En de prijzen die ik nu langs zie komen dubbel en dwars waard. Op de lijst ermee, en rap!
Prijs per schot heb ik gekeken (die vergelijking ga je toch maken, hoe niet-relevant ook), maar mijn reactie was cynisch bedoeldDat valt mee, die kun je voor 30 vaak in een aanbieding kopen, deze voor 125
Jongens, ik mis het gezeik over de prijs. Vergeleken met de originele ROTP is deze prijs echt belachelijk hoog.
Maar alle gekheid op een stokje: wat een bak mensen! Dit is echt wel een must-have. En de prijzen die ik nu langs zie komen dubbel en dwars waard. Op de lijst ermee, en rap!
Gek hè, bij de Rebel voor 140 was t forum te kleinJongens, ik mis het gezeik over de prijs. Vergeleken met de originele ROTP is deze prijs echt belachelijk hoog.
Gek hè, bij de Rebel voor 140 was t forum te klein