Monsoon

Artikelnummer: NL326
Artikelnaam: Moonsoon
Netto Kruitgewicht: 490 gr
Aantal Schoten: 81sh
Effectomschrijving: brocade crown & red flash bouquet, brocade crown & silver bouquet
Tijdsduur: +- 8sec
Stijghoogte: +- 20 m
Richtprijs: €65,- per stuk 2 stuks voor 120,-
Verpakkingseenheid: 2/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Ze mogen zich ook nog eens schamen voor de tijdsduur, nou kan een 500 gram duur zijn, maar 8seconden voor een pot van 65 euro, dat gaat mij wat te ver.
En ze mogen wat aan die tekst doen, dit zijn gewoon mines, tails. Ik was vorig jaar aan het besluiten of dat ik deze pot zou kopen vanwege de brocade crowns, maar die zitten er helemaal niet in. Gelukkig had ik ook niet het vervoer om zo ver te gaan. Ze kunnen er beter neer zetten dat dit lucht effecten zijn zonder boeketten, dit zou dan enige teleurstelling voorkomen bij de klanten.

Ze mogen zich ook nog eens schamen voor de tijdsduur, nou kan een 500 gram duur zijn, maar 8seconden voor een pot van 65 euro, dat gaat mij wat te ver.
En ze mogen wat aan die tekst doen, dit zijn gewoon mines, tails. Ik was vorig jaar aan het besluiten of dat ik deze pot zou kopen vanwege de brocade crowns, maar die zitten er helemaal niet in. Gelukkig had ik ook niet het vervoer om zo ver te gaan. Ze kunnen er beter neer zetten dat dit lucht effecten zijn zonder boeketten, dit zou dan enige teleurstelling voorkomen bij de klanten.

Ik weet niet waar jij die 8 sec. vandaan haalt maar bij mij duurt deze pot op de film toch een stukje langer hoor. Vind het persoonlijk een topper, prijs kan idd lager maar je haalt wel een erg mooie pot met grote effecten in huis.

Ik vind hem wat hebben, het zijn geen grote lucht effecten ofzo.
Maar wat er uit komt is zeker mooi, totaal anders als andere cakes.

Ik vind hem gaaf, kom je niet veel tegen dit soort cakes:)

Ik vind dit een mooie cake met effecten die je bijna tot niet zie in NL cakes.
Toch vind ik 65 euro wat te duur voor zo'n cake.

Ik weet niet waar jij die 8 sec. vandaan haalt maar bij mij duurt deze pot op de film toch een stukje langer hoor. Vind het persoonlijk een topper, prijs kan idd lager maar je haalt wel een erg mooie pot met grote effecten in huis.

Ja inderdaad sorry, de duur had ik van de verpakking genomen, maar na wat tellen komt deze pot uit op ongeveer 24 seconden. Nog steeds vind ik hem te duur.

Mods, misschien handig de topictitel even te verbeteren? Kon de cake al niet vinden met de zoekfunctie... Bvd!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er staat Bastille, maar 't is de Monsoon :bonk:

Zie dat er geen filmpje (meer) van deze pot staat. De meest voorkomende filmpjes van Monsoon en Bastille waren inderdaad op een gegeven moment precies omgekeerd. Dit is in elk geval wél de Monsoon. Heel gave pot, maar ik vind 65 euro gewoon echt te veel geld hiervoor (kreeg 'm destijds cadeau bij Zena Pijnacker)...

http://www.youtube.com/watch?v=NJveFHBqF4Q

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan