Moet vuurwerk verboden worden, Woensdag 21:10 uur [Poll]

Met bovenstaande eens, ik heb ook genoten. We wonnen overduidelijk deze discussie!

Alle tegen argumenten konden zo de prullenbak in!

Top gedaan!

Nou antwoord is duidelijk stem Pvv dan kunnen we nog 4 jaar stoken als ze de grootste worden. 22 mei volgens mij voor de eerste kamer (de belangrijkste)

Prachtige uitzending, wat waren Evelien, Joram en Tony goed bezig zeg. Het Oud en Nieuw consumentenvuurwerk heeft gewoon niks met letsel of gewonden te maken tijdens de jaarwisseling.
Die groenlinkse mevrouw moet gewoon haar snavel houden want die zegt alleen maar onzin!

31 december is onze dag, waarbij afsteken van vuurwerk een traditie is!:handsup:

wat waren de 3 geweldig zeg!!!!!
Goede sterke argumenten,zo sterk dat de arts zomaar een beetje onze kant op kwam.
De afsluiting was ook goed en vooral omdat het dus een tegenstander was.
Wat betreft het meisje verschrikkelijk natuurlijk maar:
1- Het betrof zeer waarschijnlijk geen vlinder maar zelfmaak wat natuurlijk verschrikkelijk is
2- Het was niet op oud en nieuw zelf

De voorstanders van vuurwerk echt waar petje af.

Wat ik trouwens ook sterk vond was het aanhalen van wat de gevolgen zijn als er een totaalverbod komt.

Was inderdaad een genot om naar te kijken..
Echt petje af voor die 3, Denk dat het niet beter had gekund...

De tegenstanders hadden en konden gewoon niks meer zeggen. want ze hadden niks...
Allemaal de mond gesnoerd.....:cool:

Ik heb het net even teruggekeken, echt top, hoe de dame en beide heren zich hebben gepresenteerd, petje af!

Die vrouw van Groenlinks wat een uilskuiken is dat.. laat ik daar maar verder geen woorden aan vuil maken.. pff

Ze lijken het maar niet te willen snappen dat het om illegaal vuurwerk gaat wat de letsels veroorzaakt.

Ik vind eigenlijk de vraag van de dealer een asociale vraag en daarbij erg makkelijk vooral omdat het DE BRANCHE is die zich al zo lang STIL houdt.

Waarom? Daar kun toch gewoon ja of nee op zeggen? Trouwens de branche is nu denk ik gelukkig ook wel wakker. Als ze dat al niet waren.

Hulde aan Evelien, Toon, Joram. Jullie waren top. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.:droolthum:droolthum:droolthum

Geef mij een een uur om daar te staan praten en alle haters zullen voor eeuwig hun bek houden. Al moet ik dan wel eerst even een uur mogen praten voor anderen hun vragen of gezeik op me af mogen gooien.

Toon,Evelien en vooral Joram goed gedaan. Die vrouw van groenlinks werdt een aantal keren goed in de hoek gezet.Wat een misselijk mens is dat

Waarom zijn trouwens niet de nieuwe regels besproken die ze vanaf 2017 willen invoeren. Had je ze mooi de mond mee kunnen snoeren!

De voorstanders wisten zich goed te verdedigen. De haters, ik kan er alleen razend over worden om de onzin die ze uitten. Maar t loopt in iedergeval stukken beter dan verleden jaar met de zwarte pieten discussie.

Minuut 2 en gelijk al raak met een leugen. Zij stond op afstand, zag vonken en hoorde daarna een knal. Vervolgens oog beschadigd. Dader is spoorloos maar mevrouw weet wel goed dat het door een vlinderbom kwam. Naar mijn weten is een trueno geen bom en schiet ook geen ijzeren projectielen af.

Jammer dat de drie mensen tegenover niet gelijk ingrepen bij zulke soort onzin.

wat kan evelien goed debateren zeg! hulde!
al met al een een goede uitzending en eindelijk eens een keer op waarheid berust tegengas.
oogletsel krijg je NIET als je een veiligheid bril draagt.
en nog nooit gehoord dat iemand handletsel (paar vingers weg) heeft gekregen door legaal vuurwerk.
dus wat is nou het probleem?
en groen links? tja... die lui kun je 1000 waarheden vertellen, maar blijven toch altijd bij hun misselijke standpunten en zijn niet bereid om te buigen.

Back
Bovenaan