Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens en dat zou ook (eindelijk) een moeten gaan gebeuren in Nederland i.p.v. dat de politie zich moet terugtrekken voor boze pubers met nitraatjes.De mensen die anderen bekogelen met vuurwerk, bereik je niet. Die bereik je alleen door er met een knuppel op te slaan ....
Tsja, voor zwaardere straffen voor dat soort tuig heb je zo de draagkracht van de bevolking. Wat mij betreft mag je je de komende jaren gewoon fijn melden rond O&N op het bureau als je gepakt wordt met Cobra's e.d. Uiteraard vergezeld van een flinke boete voor diegene (of papa). Ben je daarnaast spul aan t slopen gooien we de straffen nog wat omhoog om over geweld naar hulpverleners maar te zwijgen. Pak dat tuig maar aan, is iedereen voor. Maar ja, je blijft maar terugkomen op het kunnen handhaven....
Dat werkt echt. Zijn ook maar mensen, die te beinvloeden zijn. Aantal reacties dat binnenkomt bij een politicus, zegt iets over de mate waarin een onderwerp leeft. Één reactie staat voor duizenden, zo niet tienduizenden mensen die er stilzwijgend hetzelfde over denken. Allemaal potentiele kiezers. Vooral de VVD-fractie is daar erg gevoelig voor, heb ik begrepen.
Er zou een 'noodwet' moeten komen om die bekogelaars harder aan te pakken. Nu kunnen/mogen ze niks doen als ik insiders mag geloven. Waterkanon er op of met rubber kogels aanpakken, tuig. Afblijven van hulpverleners.
Inderdaad, wisselgeld is al gebracht.denk dat er een vies spelletje word gespeeld:
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/ov...-voor-belastingplan/ar-BB1aXiPa?ocid=msedgntp
Wordt gezellig binnen zitten dit jaar.Denk dat ik maar eens vroeg mijn nest in duik dan.
Er zal vast nog wel iemand afsteken, dan kan je in ieder geval kijken.
Trouwens, er zou een voordeel zijn aan zo'n verbod. Al die klootzakken met zwaar vuurwerk kunnen mensen die legaal vuurwerkafsteken niet meer lastigvallen om middernacht met hun zware zooi.
Makkelijk voor jou, en de rest van Nederland die met het legaal moet doen?Het zal me werkelijk allemaal worst zijn, mijn vuurwerkrijk oud en nieuw is gewaarborgd. Wel of geen verbod? I don't care anymore.
Zouden jullie ook moeten doen, is beter voor de
Gemoedsrust en het hart.