Modern Mayhem [Uitloop]

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1513
Artikelnaam: Modern Mayhem
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 37
Effectomschrijving: Golden willow (with burst), blue peony + chrysanthium
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: €47,50
O.a. te koop bij: www.zenavuurwerk.nl
1513-Modern-Mayham-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt een heerlijke rambak dit. Ik had hem ook al eerder gezien en hoop hem met O&N weer te zien:D.

Ik zie een projectje in mijn glazen bol...
Eerst deze rakker gevolgd door een Rubro Spider King gevolgd door een Secret Salvotje
Subtiele knipoog naar crackling :)

Ik vind het een leuke combinatie. Hij komt wat onregelmatig over, vooral door dat de richting van de crackling nogal varieert. Boeketten niet heel groot, crackling wel lekker hard en vol. En de blauwe sterren zijn een leuke toevoeging.

Kortom, een leuke cake als je graag eens iets anders wilt of van de effecten (combinatie) houdt, zoals ik!

Laatst bewerkt:
Ik vind het een leuke combinatie. Hij komt wat onregelmatig over, vooral door dat de richting van de crackling nogal varieert. Boeketten niet heel groot, crackling wel lekker hard en vol. En de blauwe sterren zijn een leuke toevoeging.

Kortom, een leuke cake als je graag eens iets anders wilt of van de effecten (combinatie) houdt, zoals ik! Voor €25 geen miskoop.

Hij kost €47,50 :p

Dit is een denk ik zo'n cake waarover de meningen sterk verschillen of je vindt hem het einde of net helemaal niks.In ieder geval een bijzondere combinatie.

Het goud in deze cake is niet echt mijn ding, toch is dat crackling effect wel grappig. Beetje ééntonig wel.

Back
Bovenaan