MJB cake

Ik kan je zeker ergens wel volgen hoor dat je het daar op vind lijken, echter qua effect vind ik persoonlijk van niet. Maar wel zo is vind ik persoonlijk. Om een kleine mini show in een cake te stoppen is dit wel een geweldig concept qua shapes.

Klopt, puur in shapes en in het idee van een show in 1 cake. Qua effecten totaal niet natuurlijk. Een zeer leuke toevoeging aan het assortiment en zoals ik al zei: Van mij had ie nog langer mogen duren! ( in positieve zin )

Klopt, puur in shapes en in het idee van een show in 1 cake. Qua effecten totaal niet natuurlijk. Een zeer leuke toevoeging aan het assortiment en zoals ik al zei: Van mij had ie nog langer mogen duren! ( in positieve zin )

Misschien maar eens een kilo versietje van designen dan?

Gr
Evolution Fireworks

Deze staat nu dus gewoon zeker op de lijst. Erg lekkere bak en de kleuren vind ik weer fantastisch hoor

Color Storm productie Filmpje :) + hoe ziet de cake er nou daadwerkelijk uit :)

Color Storm productie Filmpje :) + hoe ziet de cake er nou daadwerkelijk uit :)

Onder het verkeerde artikel gepost! Excuus

Nu nog qua (dump)prijzen. :angel:

Dus marketing betekend je handel zo goedkoop op de markt zetten dat je geen boterham kunt verdienen en detaillisten geen interesse meer hebben in je merk omdat er niks op te verdienen valt?

Ik vraag iedereen gewoon realistisch te blijven en niet altijd het onderste uit de kan te willen, dit is gewoon een gezonde handelsgeest hebben en voeren.
Iedere schakel in het proces is ondernemer om wat te verdienen.
En wat betreft prijzen vind ik dat er voor ons liefhebbers/freaks echt niks te klagen valt...…….of heb ik hier een heel verkeerd beeld van?

gr
Marchel

Dus marketing betekend je handel zo goedkoop op de markt zetten dat je geen boterham kunt verdienen en detaillisten geen interesse meer hebben in je merk omdat er niks op te verdienen valt?

Ik vraag iedereen gewoon realistisch te blijven en niet altijd het onderste uit de kan te willen, dit is gewoon een gezonde handelsgeest hebben en voeren.
Iedere schakel in het proces is ondernemer om wat te verdienen.
En wat betreft prijzen vind ik dat er voor ons liefhebbers/freaks echt niks te klagen valt...…….of heb ik hier een heel verkeerd beeld van?

gr
Marchel

Anders ga je overal serieus op in. :p

Back
Bovenaan