Mistral [Uitloop 2023]

Heeft deze cake een reserve lont?
Met de aankomende freakactie zijn er dan wel leuke dingen te verzinnen namelijk :no:

Met de aankomende freakactie zijn er dan wel leuke dingen te verzinnen namelijk :no:

Iemand antwoord toevallig? Zelfde vraag heb ik ook, leuke cake om in een projectje als v-shape te schieten. Eventueel gevolgd of vooraf gegaan door de Manipulator...

Iemand antwoord toevallig? Zelfde vraag heb ik ook, leuke cake om in een projectje als v-shape te schieten. Eventueel gevolgd of vooraf gegaan door de Manipulator...

Foto's zijn gemaakt tijdens een bunkerbezoek in 2019, wel flink ingezoomd. Maar alsnog goed te zien dat de Mistral een reservelont heeft, de Manipulator ook trouwens.

Screenshot_20200207-211659_Gallery.jpg

Screenshot_20200207-211726_Gallery.jpg

Prima cake inderdaad om in meervoud aan te schaffen voor die paar euro. Per 2 of 4 schieten is dikke prima.

Zijn helaas maar weinig straatfilmpjes te vinden van de Mistral. Heb deze budgetcake de afgelopen jaren meerdere malen in actie gezien tijdens verschillende demo's en elk jaar weer is dit één van de toppers onder de budgetcakes. Voor de adviesprijs wat mij betreft een dikke aanrader, maar nu al helemaal tijdens de CR actie.

Hierbij nog een straatfilmpje van Yt kanaal Casper Rikken, helaas wel verticaal gefilmd. Zijn reactie na het eerste schot zegt eigenlijk al genoeg.

Prachtige film! Bestelling is er bij mij nog niet uit, maar voor dit potje is het voor mij geen misschien: deze komt er gewoon in tweevoud.

Dit potje ook maar weer besteld, blijft verbazingwekkend goed, zelfs bij de moeilijk omstandigheden tijdens de demo.

Back
Bovenaan