Mission Chemical

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: X304
Artikelnaam: Mission Chemical
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €29,95

katan_2020_mission_chemical.jpg

Wij danken Katan Vuurwerk voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Dit is zeker een mooie kleurrijke cake zeg. Effecten komen niet allemaal even netjes en groot over, maar tog gaat deze op de lijst.

Tegen mijn principes zonder beeldmateriaal vooraf besteld voor een mooie prijs. De post van Viva hierboven heeft me overgehaald. Als deze ook maar een beetje lijkt op Massive/Colossal ben ik al dik tevreden.

Totaal geen spijt van mijn bestelling. Bedankt voor het sharen.

Wat is je persoonlijke ervaring/mening overigens Johan, of heb je deze van Tosch gecloned?

Gecloned voor de webshop. Geen ervaring, maar op basis van de film is dit voor mijnpersoonlijk één van de betere nieuwe cakes. Niet uniek, maar wel goed uitgevoerd! Lekkere kleurencombinaties en prima blink.

Multicolor heel fijn voor erbij, vindt de boeketten alleen niet altijd even mooi rond uitkomen.

Zie hem nu pas voor de eerste keer en ik ben meteen verkocht door de mooie kleuren die deze cake laat zien. de vergelijking met de Massive van VWT is al gemaakt, hopelijk presteert deze net zo als de eerste badge van de Massive.

Deze lijkt en is eigenlijk ook gelijk aan de Massive. Wanneer effectgrootte ook nog hetzelfde is dan heb je voor weinig geld, waar die nu voor te koop is, een zeer mooie cake te pakken. Katan heeft sowieso wel interessante cakes en boxen te koop, helaas vind ik de afstand te ver anders had ik zeer zeker wat besteld.

De pracht van deze cake lijkt helemaal verdwenen. Waar zijn de kleuren gebleven?
Hopelijk ga je me nu vertellen dat het aan de camera ligt

WTF!? Het is geen slechte cake, maar ik was toch in de veronderstelling dat ik een andere cake (in meervoud zelfs) had besteld een aantal maanden geleden. Ga maar eens kijken of ik nog wat kan omruilen. Beetje jammer dit...

Wat zo tof was aan sommige producten aan deze lijn is dat het enkele effecten waren, nu is het zoals zo vaak weer een samenraapsel van effecten. Totaal ongeschikt daardoor voor in een aantal projecten.

Back
Bovenaan