Mines and Candles

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5520
Artikelnaam: Pakket mines and candles
Effectomschrijving: 8 kleine cake,s en 3 romeinse kaarsen
Richtprijs: 49,95 euro
O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

13312753.c46f5c02.560.jpg

Filmpje (Vuurwerk Orthen.nl)
http://www.youtube.com/watch?v=FAb6goUdKGQ&mode=related&search=

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit pakket wordt overheerst door harde klappen, trage potten, en snel verdwijnende effecten.
Legt het af tegen het meterpakket, althans dat is mijn mening. Wat meer variatie heeft dit pakket nodig.:wink:
Begrijp bovendien de prijsverandering niet.
:bye:

Hij kost ook 52,50, dat had je er ook voor moeten betalen afgelopen jaar.
Maar ik snap het niet, ik zie geen reden.
Ik zou eerder het meterpakket duurder maken, of het Mines & Candles goedkoper maken.
Zal wel liggen aan de niet-vuurwerkfreaks.:wink:

ik heb dit pakket 2 jaar geleden gehad en vond het een heel leuk pakket en toch nog aardig veel om af te steken!

Laatst bewerkt:
prima pakket om de voor avond mee op te vullen.
er zitten een paar potjes tussen waar nog een best goede crackling vanaf komt.

:)ach ja gezien zijn prijs kun je er niet veel van verwachten
maar het is wel leuk voor de kids of als aan hef van je project

ik wil dit jaar dit pakket kopen voor 59,50 maar is er iemand met ervaring over dit pakket want de laatste post komt uit 2008 mechien is de inhoud van dit pakket al verandert

Wat mij opviel was dat dit pakket op de Proline prijslijst staat en ook nog een pakket dat heet: New Mines and Candles. Ik heb echter nog bij geen ene site dan zo'n "nieuwe" versie gezien. Is dat een fout, of... Hoe zit het?

Ik dacht, misschien is deze vernieuwd net als het meter-pakket. Als dat zo is, dan zou dit pakket er ook wel op vooruit zijn gegaan..., maar er is nog geen andere topic voor dat mysterieuze "new mines and candles". Dus ben benieuwd of er iemand info heeft...

Back
Bovenaan