Mine & Thunder

Prima dat je hier kamp katan hebt alleen blijf nu eens een beetje in de realiteit.

Ieder jaar hebben ze van dit soort producten die wanneer ze in nederland aankomen ineens een stuk slechter presteren.

Ik kan me er met de pet niet bij waarom katan hier zoveel krediet krijgt.

Ik moest er wat voor over hebben, de 10km terug was géén wind mee..., maar dan heb je ook wat. Wat een joepster van 'n bak! Nou hopen dat de uitwerking ook bevalt, staat lekker te drogen met de rest in een warm kamertje :D

Laatst bewerkt:
Ik zag nieuwe reactie in dit topic en hoopte dat iemand hem stiekem al afgestoken had, en een filmpje gemaakt had. :cool:

Hij ziet er in ieder geval apart uit qua vorm, dat is een feit. :)

Heb hem ook binnen. Bruut ding om te zien. De tubes zijn echt huge! Nu maar hopen dat de uitwerking niet te veel tegenvalt :shocked:

Snap alle ophef ook niet zo..
Vind het nog een prima cake voor die €35,-.
En vergeet niet dat het 2e filmpje op ruim 50m afstand is, en waarschijnlijk nog niet gedroogd is. Denk als je er 6 meter vanaf staat deze het prima gaat doen in de straat! Twijfel zelfs nog of ik 1 ga ophalen.

Deze bak ziet er inderdaad indrukwekkend (groot) uit. Toch was ik op basis van de filmpjes niet overtuigd. Heb daarom gekozen voor de Down Under van Marijn, die met 29,95 euro ook nog iets goedkoper is.

Ik heb deze net live gezien. Ik moet zeggen, de mines zijn erg goed maar de salutes zijn net knalerwten.
Beetje jammer

Ik krijg het idee dat iedereen knallen als een knalcake ala Silver Salute oid verwacht maar er is duidelijk gezegd dat er maar 5x1gr burst in mag zitten en met logaritmisch/exponentieel? toenemende hardheid per tiende gram (zeg maar ff) klinkt dat nog minder dan de helft van een knalcake-burst. Ja, duh. Bij zo'n 50gr. mine (-5gr en lift) mag er gewoon niet meer flash per burst, basta. Wees blij dat zo'n stuk innovatief vuurwerk de markt heeft gevonden, het bereidt de weg voor voor nog meer moois! (fluiters :D )

Oke oke, toch nog ff gehaald. Laatste uur bij Goes Vuurwerk was alles 50%. Dus voor 17,50 euro wil ik hem best proberen:D Al is het voor het formaat!

We hebben deze net ook geschoten alleen niet gefilmd. Ik had net niet op tijd de camera klaar.
De mijn is mooi goud en blijft lang hangen. De knal liefhebbers zijn natuurlijk gewend aan iets hardere salutes. Ik vond hem leuk.

Ik vond hem tegenvallen, had hem doorgelont met een paar VIP cakes.
Heb hem ook op film, zal ik morgen wel even uploaden.

Laatst bewerkt:
Helaas was dit de enige doorlontconnectie die faalde in m'n finale, gvd, maar niet getreurd want daarna nog aangestoken en ik vond 'm níet teleurstellen. Prachtig gouden mine die goed huizenhoog kwam. Breder was leuk geweest maar kán technisch gezien niet. Knallen erboven vielen me nog best mee voor die 1 gr. burst. Innovatiefste product van het jaar en goed uitgevoerd. O ja, de finale is wel stuk magerder dan op het eerste filmpje. Doe dan geen finale maar nog een mine/salute. Maar goed, dat ze die 3 boeketten uit één 50gr. tube krijgen is ook al weer bijzonder.

Mines waren leuk, knallen en de finale vielen helaas tegen...

Ik had dus ook de Down Under van Marijn.. mensen mensen, WAT een bak is dat. Oogverblindende mines en knallen die je op je borst voelde. Net zo innovatief, maar naar mijn mening beter uitgevoerd.

Hierbij het beloofde filmpje.
Is vanaf een meter of zeven schuin omhoog genomen, dus niet helemaal top.
Kwam spontaan in me op om wat te filmen met m'n mobiel, terwijl de boel al draaide, vandaar.

De opname start bij VIP Premium Collection cake F, daarna D, overvloeiend naar Y, dan komt de Mine & Thunder erbij en daarna weer een VIP Y.

Ik had zelf eigenlijk mines in de trend van Marijn - Vette Marja verwacht.
Deze hadden echter helemaal niet het wow effect en de effecten waren na het afschieten ook weer gelijk weg.
Wanneer je ze vergelijkt met de (iets smallere) mines die VIP cake Y geeft, dan zit daar niet echt heel veel verschil tussen.

Ik vond deze cake best cool. Mooie grote mines die met een flinke doffe dreun worden afgeschoten.
De knallen zijn echter wel vrij zacht in vergelijking tot de meeste knalcakes.

Wat een heerlijk product: mooie volle hoge mine met daarboven goede salute schoten voor 1 gram per schot!!! Heb deze gebruikt voor de opening van mijn show.ik moest menig kaak in vorm terugduwen. De toeschouwers stonden met open mond te kijken, Hoorde zelfs meerdere keren: jemig als dit het begin is wat volgt er dan nog meer?

Back
Bovenaan