minder aanbod

Bij mij in de buurt is het wel een groot aanbod. >10km zijn er :

2 Dynasty dealers
1 Lidu/Star/Black Label dealer
1 Crown/Phoeninx/Pyropower/Pro-Line dealer
2 Next Generation/New Spirit dealers
1 Ferro/Axcent/Prof.Style dealer
1 Diamond dealer
2 Lesli Dealers
1 Top Selection dealer
1 Proline/Asian Style dealer

Dus iig een groot aanbod :p

Laatst bewerkt:
Bij mij in de buurt is het wel een groot aanbod. >10km zijn er :

2 Dynasty dealers
1 Lidu/Star/Black Label dealer
1 Crown/Phoefinx/Pyropower/Pro-Line dealer
1 Next Generation dealer
1 Ferro/Axcent dealer
1 Diamond dealer

Dus iig een groot aanbod :p

zozo, ik kijk in >5 km, in mijn woonplaats dus alleen maar

als ik >10 kijk is het ook wat meer:
3 pro-line ( 2 met 50, 1 met 75 producten)
1 ferro/ axcent
1 diamond
1 army/ red devil met nog een merk erbij, weet zo snel even niet meer welke

ik heb geen enkele dealer in mijn grote dorp zitten (15000 duizend inwoners) al ik denk een jaar of 4. ik heb in een straal van 5km zitten:

1 boerenbond, die best duur is.
1 formido filiaal die verkoopt oa diamond, topselection en vroeger ook american dream.
en sinds vorig jaar zit er ook nog 1 crown, high performance enz. dealer.

binnen 10km zit er ook nog:

1 halfords dealers, ook erg duur.
1 viszaak die net als halfods bkv verkoopt.

binnen 15-20km :

1 de plantenhal: bkv, mettallic, devil, titaan, army dealer
1 fietsenwinkel: pro line dealer
1 fopwinkel: mercurie dealer
1 primera dacht ik , weet niet wat die verkoopt.

als je al boos bent voor 3 kwartier staan, dan hebben jullie niks te klagen want als deze zaken geen voorverkoop hebben, sta ik gewoon dik 3 uur of langer in de rij. maar ik ga gewoon altijd naar de plantenhal, die is het goedkoopst. bij deze dealers durfen ze gerust 2,50 - 2 euro voor een slof rotjes te vragen.
maar weer goed nieuws, 4 km van mijn huis komt er ook nog een b&w dealer (lidu en star)

ik heb geen enkele dealer in mijn grote dorp zitten (15000 duizend inwoners) al ik denk een jaar of 4. ik heb in een straal van 5km zitten:

1 boerenbond, die best duur is.
1 formido filiaal die verkoopt oa diamond, topselection en vroeger ook american dream.
en sinds vorig jaar zit er ook nog 1 crown, high performance enz. dealer.

binnen 10km zit er ook nog:

1 halfords dealers, ook erg duur.
1 viszaak die net als halfods bkv verkoopt.

binnen 15-20km :

1 de plantenhal: bkv, mettallic, devil, titaan, army dealer
1 fietsenwinkel: pro line dealer
1 fopwinkel: mercurie dealer
1 primera dacht ik , weet niet wat die verkoopt.

als je al boos bent voor 3 kwartier staan, dan hebben jullie niks te klagen want als deze zaken geen voorverkoop hebben, sta ik gewoon dik 3 uur of langer in de rij. maar ik ga gewoon altijd naar de plantenhal, die is het goedkoopst. bij deze dealers durfen ze gerust 2,50 - 2 euro voor een slof rotjes te vragen.
maar weer goed nieuws, 4 km van mijn huis komt er ook nog een b&w dealer (lidu en star)

Binnen de 6KM heb ik ook geen dealer hier. Maar dat is al gouw met al die kleine dorpjes.

Vroeger zaten er twee vuurwerkwinkels in het dorp maar sinds de nieuwe wetgeving zijn die er allebij mee gekapt. Geen zin/geld om de bunker aan te passen enz.

in 'n straal van 15 km heb ik 17 dealers zitten , want ik heb net gekeken op avp , dit is zeer handig want ik kende er pas 6 .

Bij ons komt een nieuwe dealer krijgen een ondergrondse bunker van 10 tonnetjes :) dus heb niks te klagen :D

Back
Bovenaan